- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
Hirdetés
-
A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
ph A cég újdonsága azokat célozza, akik egy nagyobb fajta, hüvelykujjtámasszal ellátott, ugyanakkor pehelysúlyú eszközt vásárolnának.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz MCBASSTION #35 üzenetére
A Kepler fő célja, hogy legyen egy jól skálázható architektúra az új Tegrákba. Ennyi. Mivel ez egy óriási piac, megéri inkább ide fejleszteni, még ha az hátrányos is PC-n.
Nincs meg konzolon a teljesítmény a forward+-hoz. Sajna a mai konzolgeneráció már közel sem modern, szóval technikailag el lehet készíteni, de gyors az nem lesz, és így lényegtelen is. A tile-based deferred acceleration az agyon van trükközve konzolokon. Nagyjából azt a határt képviseli, ami még mehet. Többet a gépek nem bírnak.
Igen. A forward+ tack on alapvető célja, hogy hatékonyan meg legyen oldva az átlátszóság deferred renderen. Nem a legjobb elgondolás egyébként, de mindenképpen előrelépés lesz.
Post AA az nem a legjobb, de tény, hogy az erőforrásigényhez mért minősége elég jó. Mindenesetre ezeknél jobb kellene.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.