Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • alamuszi

    senior tag

    válasz Bomber88 #41 üzenetére

    Egyrészt, ez egy nagyon szép bölcsész hozzáállás, de ez max a versekben van így. Egyrészt az, hogy ügyfelet veszít, azt max magának köszönheti, valamint gondolj bele abba, hogy aki feljön ida, és 4 - 5 szervizt végigjárt (mint munkavállaló), az lehet, hogy tud segíteni másoknak is. Valamint Te most komolyan gondoltad, hogy szegény szervizek stb, komolyan ennyire naiv vagy? Vagy csak a legtöbb magyar emberhez hasonlóan fogalmad sincs mi zajlik egy ilyen fórumon. És most mondtál valamit, hogy csak megszólalj?

    Az ilyen helyeken fenn vannak a kereskedők, és alkalmazottjaik is, fennvannak a szervizek és alkalmazottjaik is. Nem csak a csúnya user, aki rosszul járt, és most jól megmondja. Nem így működik. Ezt maximum az tudja aki dolgozott ebbe, aki nem annak meg maradt a körömreszelő szak, meg a naivitása.

    Szóval hagy ne sajnáljam a kereskedőt, akire gyakorlatilag nem vonatkozik a PTK, csak irányelvekben, azaz azt csinál amit akar, a fogyasztóvédelem nem játszik, mert nincs mivel. Ez érvényes a szervizre is. Valamint amint ez a téma előkerül, azonnal: Ő nem tehet arról, hogy ilyenek a törvények, meg amúgy is. Ha pedig arra kerül a sor, akkor érvényesítheted a jogaidat, de azt már BTK-nak hívják. Szóval megengeded, hogy ne sajnáljam azokat forgalmazókat, akik irányelvek alapján kereskednek javítanak.

    Aztán ott a user is akinek meg arról sincs fogalma amiről kellene, aki nem néz utána semminek, hanem csak jár neki mert Ő a vásárló. Amúgy pedig, neki az eddig bevezetett, és megszűntetett fogyasztővédelmi rendelkezésből minden jár, igez 1984 óta nem érvényes.

    Egyik fél sem túl jól áll a dologhoz. Külföldön ezt megoldották egyszerűen. A kereskedőnek nincs szava, csak ha egyértelműen látható, hogy az ügyfél a hülye ennyi. Na itt pont fordítva van.

    Remélem segítettem. :)

    "Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh

Új hozzászólás Aktív témák