- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Valami baja van a tápomnak
- OLED TV topic
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Plazma TV topic
- Androidos tablet topic
- Amazon Fire TV stick/box
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- SSD kibeszélő
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
alamuszi
senior tag
Alaphelyzetben egyrészt mekkora baromság az, hogy HDD-ben kellene túrkárnia bárkinek is. Másrészt a szervízes le tudja a túrkálás nélkül is tesztelni a merevlemezt, valamint le tudja szedni az adatokat is, egy Linux Live CD-vel is nem is kell semmilyen jelszó. Aztán egy komoly szerviz, alaphelyzetben beleegyezik, hogy a HDD-t azonnal kiszerelik, és a kezedbe nyomják (Dell, Lenovo, HP). A notebook teszteléhez nem kell HDD sem, elég egy Live CD. Szóval nem értem ezeket a dolgokat. Ha pedig a merevlemez a hibás, az meg nem a szervíz dolga az adatmentés. Hanem a tulajé. Max beleszerelnek egy jó merevlemezt.
Valamint egy valamire való szervíz, alaphelyzetben kiköti, hogy az adatokért semmilyen felelősséget nem vállal miért tenné?
Én 4 évig voltam szervizes, szóval....(#15) Daywalker :
Ahogy mondod, én is nem egyszer tapasztaltam....
[ Szerkesztve ]
"Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh
-
alamuszi
senior tag
+ 1
Ugyanakkor ha okos a szervíz, akkor nem foglalkozik az adatokkal. Ha pedig a vinyóval van a baj, akkor pedig felajánlják a mentést, ha ez nem igényel, mindenféle speciális műveletet. Persze, ha pl a fájlrendszer dől be, akkor pedig, hogy hozzá nyúlhat-e egyáltalán a géphez, ugye, mert az már megint más tészta nem biztos, hogy úgy sikerül visszahozni mondent, mint, ahogyan mennie kellene.
És igen egyeztetni mindenféle képpen kell ez az ügyfél érdeke nem a szervizé... Okoskodni lehet, de azt az ügyfél szívja meg, és a szervíznak igaza lesz. Teljesen egyetértek a véleményedddel.
"Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh
-
alamuszi
senior tag
A mistral az ország legkomolyabb PC szervize volt annó, nem kellene szidni, olyan felszereléssel, amivel sok nagy szervíz sem rendelkezett, Az hogy stílusban nem jött be az ügyeskedő okoskodó magyarnak, na az nem a mistral hibája, meg az sem, hogy a tudatlan hülyéjének fogalma nem volt mit mihez vesz, a magyar főleg a fővárosi az meg olyan jó indulatú felfogással rendelkezik, hogy az csak na. Az az soha semmiért nem hibás. De mindenhez ért. De a haverja a 15 éves hülyegyerek aztán tuti vágja a témát, elég megnézni az apple divatmajmokat, egy alma csodákra képes, de hogy mire azt ő sem tudja, csak olvasta az SP blogban hogy ez fasza nincs is jobb, csak egy mizu póló. Jeeee...
Csak elég megemlíteni a három napos szabályt, a tuskója még ma is próbateremnek nézi az üzleteketm és erről meg is van győződve,
Csak 1996-ban szűnt, meg ez a szabályozás nem is régen, csak 15 éve, de neki még ma is joga van hozzá.[ Szerkesztve ]
"Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh
-
alamuszi
senior tag
válasz KillHates #25 üzenetére
Minden márka így indul, aztán, mikor tönkremegy a szervíz, meg esetleg egy kettő partner beperli őket, akkor majd észheztérnek, addig nem. Valamint nem kell samsung Notebook-ot venni, mivel ennyiért van jobb is. És valóban pc gyártótól, nem egy elektronikai óriástól, aki max csak a saját alkatrészeit építteti be a gépeiben, de ettől még maga a samsung mint notebook erősen vetekszek az acer és testvérmodelljei, asus, msi, hármassal, és ahhoz képest nem olcsó. Szóval,,,,
Kivévve, hogy az ASUS suervize jó...A cikk végén az a reklámduma, meg nagyon csúnya, ennyi eladott, és ennyi volt hibás duma, ez meg vajon hogyan mérhető reálisan, legfőképpen sehogyan...
(#26) audi100td :
Na ne viccelj már, ugyanaz, mint az apple fizetett hirdetés, csak vagy 10 kérdést tettem fel az iphone szervizzel kapcsolatba, ugye szervizes multam miatt, szerinted mennyi válasz jött, de az apple a király ennyi.. Röviden... Itt ugyanazokat fel tudnám tenni de minek a cikk megjelent, ez a lényeg, a többi meg legenda...
VICCC....[ Szerkesztve ]
"Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh
-
alamuszi
senior tag
Amúgy elég érdekes, hogy egy komoly szakújság marketing cikkeket hoz le, amíg egy ingyenes bulvárlap így össze tudja szedni:
"Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh
-
alamuszi
senior tag
válasz KillHates #38 üzenetére
Nagyon sajnálom, hogy nincs több cikk, igaz ami van az nagyon igényes. Én is a HWSW-n nőttem fel, szerintem is a HUP-al együtt a legigényesebb web alapú informatikai magazin. Persze Prohardver is jó, de csak a platformbemutató, és a nagyon szalmai márkafüggetlen cikkek a minőségiek, a többi...
"Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh
-
alamuszi
senior tag
Egyrészt, ez egy nagyon szép bölcsész hozzáállás, de ez max a versekben van így. Egyrészt az, hogy ügyfelet veszít, azt max magának köszönheti, valamint gondolj bele abba, hogy aki feljön ida, és 4 - 5 szervizt végigjárt (mint munkavállaló), az lehet, hogy tud segíteni másoknak is. Valamint Te most komolyan gondoltad, hogy szegény szervizek stb, komolyan ennyire naiv vagy? Vagy csak a legtöbb magyar emberhez hasonlóan fogalmad sincs mi zajlik egy ilyen fórumon. És most mondtál valamit, hogy csak megszólalj?
Az ilyen helyeken fenn vannak a kereskedők, és alkalmazottjaik is, fennvannak a szervizek és alkalmazottjaik is. Nem csak a csúnya user, aki rosszul járt, és most jól megmondja. Nem így működik. Ezt maximum az tudja aki dolgozott ebbe, aki nem annak meg maradt a körömreszelő szak, meg a naivitása.
Szóval hagy ne sajnáljam a kereskedőt, akire gyakorlatilag nem vonatkozik a PTK, csak irányelvekben, azaz azt csinál amit akar, a fogyasztóvédelem nem játszik, mert nincs mivel. Ez érvényes a szervizre is. Valamint amint ez a téma előkerül, azonnal: Ő nem tehet arról, hogy ilyenek a törvények, meg amúgy is. Ha pedig arra kerül a sor, akkor érvényesítheted a jogaidat, de azt már BTK-nak hívják. Szóval megengeded, hogy ne sajnáljam azokat forgalmazókat, akik irányelvek alapján kereskednek javítanak.
Aztán ott a user is akinek meg arról sincs fogalma amiről kellene, aki nem néz utána semminek, hanem csak jár neki mert Ő a vásárló. Amúgy pedig, neki az eddig bevezetett, és megszűntetett fogyasztővédelmi rendelkezésből minden jár, igez 1984 óta nem érvényes.
Egyik fél sem túl jól áll a dologhoz. Külföldön ezt megoldották egyszerűen. A kereskedőnek nincs szava, csak ha egyértelműen látható, hogy az ügyfél a hülye ennyi. Na itt pont fordítva van.
Remélem segítettem.
"Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Trollok komolyan
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Építő/felújító topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- -62% HP EliteBook 845 G7 (840 G7):Ryzen 5 4650U,16GB,512GB SSD,vilI.MAGYAR bill.,Bang&Ol.,Win11ProHU
- Több db HP Thunderbolt dock 230W G2 230W -os töltővel MONITORCENTER
- -56% HP EliteBook 840 G8:i7 1165G7,16GB RAM,512GB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- -50% HP EliteBook 840 G8: i7 1165G7,32GB RAM,1TB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD