-
PROHARDVER!
Samsung Galaxy Watch 4 és Watch 4 Classic Téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
JockeyEwing
aktív tag
Sziasztok
Acél óraszíjat (lehetőleg pillangózárast) szeretnék a Classic 46-oshoz. Viszont a 20mm-es nem jó hozzá, mert kb. 1mm-el kisebb kellene, mert nem fér el. Ez érthetetlen. Tudnátok ajánlani olyan pillangós acél szíjat, ami biztosan beleférne?
-
Good_boy
kezdő
válasz JockeyEwing #352 üzenetére
Az S3 fórumban egy mókus azt csinálta, hogy nagyobb szíjat tett rá úgy, hogy bereszelt a csatlakozási ponton. Még jól is nézett ki. Neked csak 0,5 mm-t kell bereszelni a szíjon.
-
nylacika
aktív tag
válasz JockeyEwing #352 üzenetére
Én is meglepődtem, hogy a W3 szíja épp nem fér el... És nem egy, hanem egy tized milli volt...
Honor Magic V2 + Samsung Galaxy Watch6 Classic LTE + Garmin Forerunner 955 Solar
-
rwbag2012
tag
Curve-kártyával kezdő vagyok. Feltettem az alkalmazást, mögé az OTP-kártyát már be is állítottam, az órán a gpay-n meg is jelenik már a kártya. Így külön a fizikai kártyát már gondolom nem kell megrendeli, automatikusan jön majd, nem? Írja, hogy virtuálisan már használhatom is a kártyát. Holnap próba. Gpay használatánál, ha jól látom, kötelező a PIN-kód, vagy a minta?
-
rwbag2012
tag
Az 1%-os visszatérítést hogy lehet beállítani? Jól tudom, hogy a sima blue kártyának nincs semmiféle költsége használat közben?
-
Heyman
aktív tag
Ha valaki használja a Google Mapset, és idegesíti, hogy autós navi közben is automatikusan kiteszi a navigációt az óra, akkor jó hír, hogy ki lehet kapcsolni. Az órán kell megnyitni a Google Mapset, majd alul rábökni a keresés ikonra, utána legörgetni legalulra, ott lesz egy beállítások menü, amelyben be lehet állítani, hogy mikor legyen automatikus indítás. Autós, gyalogos, és biciklis opciók vannak.
-
bigdigit
addikt
válasz szevassag #347 üzenetére