Hirdetés
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
PROHARDVER!
Keresni/kínálni/hirdetni tilos itt a topikban! Legyen az telefon, kiegészítő vagy szolgáltatás!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sefneni
őstag
Sziasztok!
Telefon vásárlás előtt állok és egy kis segítségre lenne szükségem.
Mobilkereskedes.hu-n találtam egy viszonylag normális árfekvésű darabot, aminél 24 hónap garanciát írnak (gondolom 12hó gyári + 12hó bolti) [link]A kérdésem az hogy érdemes-e tőlük (ilyen garanciával) rendelni, vagy sufni gsm az egész és a bolti garanciájuk semmit nem ér? Azt olvastam valahol hogy az összes bolt a TMX-szel áll kapcsolatban, tehát igazából lényegtelen hogy hol veszem a telefont, mert a javítás úgyis ugyanott történik.
Válaszotokat előre is köszönöm!
Not all stories have happy endings. But yours has yet to be written.
-
Sefneni
őstag
Media markt:
Július 29-én rendeltem egy akciós telefont tőlük, aminek a kiszallitasa 6-10 munkanap volt előreláthatólag készlethiány miatt.
1-2 naponta azért lecsekkoltam a rendelést, hátha már van valami előrelépés az ügyben. Ma viszont (ezen a héten kéne megérkeznie a mobilnak ), konkrétan eltűnt a rendelésem az oldalon. (Utolsó 5 rendelésben sincs bent és a 2016-os rendelések között se)
Ez ilyenkor mi? Én úgy tudom hogy csak így nem törölhetnek rendelést.. Főleg úgy hogy semmi infót nem kapok róla.
A számlát lementettem az oldalról egyébként.Not all stories have happy endings. But yours has yet to be written.
-
-
Sefneni
őstag
Ez a telefonos ügyfélszolgálat egyébként egy vicc.
Múlthéten hívtam őket valamelyik nap kb 5x, egyszer de vették fel.De egyébként írtam nekik üzenetet facen (ott mindig készségesen válaszoltak eddig), utána meglátom mi legyen.
Más: Az iPon-ról mennyire érdemes rendelni? Azt írják az oldalukon hogy elvileg érvényes rájuk a 24hó garancia, mivel lehet aktiválni a Samsung oldalán a 2. évi garanciát.
Not all stories have happy endings. But yours has yet to be written.
-
Sefneni
őstag
Na sikerült utolérni az MM-et telefonon, azt mondták hogy él a megrendelés viszont még mindig nincs készleten... kíváncsi vagyok hogy így ideér-e hozzám péntekig.
Not all stories have happy endings. But yours has yet to be written.
-
Sefneni
őstag
Akkor éppen nem, mert minden Samsung termékre 12% kedvezmény volt. De most pár ezer Ft-os eltéréssel adja az ipon is már (MM 238k, iPon 240k)
Szerk: igazából azért is akartam az MM-eset mert gondoltam akkor már kötök náluk biztosítást is rá. Az megéri egyáltalán?
[ Szerkesztve ]
Not all stories have happy endings. But yours has yet to be written.
-
Sefneni
őstag
Én igazából a leejtős-széttörős verziótól tartok főképp
Most dilemmába kerültem egyébként, mert így, hogy az ügyfélszolgálatos csaj is igazából csak kertelt -még nem érkezett meg a raktárunkba a készülék, de szerintem a héten mindenféleképpen megjön és már nálad lesz - nem vagyok benne biztos hogy péntekig ideér a telefon... Ami azért is ciki mert vasárnap utazom el egy hétre
Az iPon-tól viszont ha ma megrendelném az (elvileg) pénteken már nálam is lenne. Szóval most az igazi kérdés az hogy megéri-e ez a garancia plusz dolog az MM-nél vagy sem...Not all stories have happy endings. But yours has yet to be written.
-
Sefneni
őstag
válasz leslien #12222 üzenetére
Most jöttünk el a Telenorból, függetlenül a telefon 272 ezer listaáron, ha pedig az általad mondott áron hoznám el akkor 1 hónap a függetlenítés átfutási ideje plusz elvileg nem is lehetne egyből függetleníteni. Bár azt tegyük hozzá hogy az ügyintéző srác nem volt a toppon, szerintem ő se egészen értette amit mondott. -.- Szóval most megkérdezem egy másik Telenorban, hátha ott értik is amit az ember kérdez.
Not all stories have happy endings. But yours has yet to be written.
-
Sefneni
őstag
válasz leslien #12266 üzenetére
Közben beszéltem velük, az ügyintéző lány nem is értette hogy nekem miért mondták ezeket a listaáras dolgokat, mivel a kártyás csomagra (a 224 ezres amit te ajánlottál) nincs hűség, magyarul egyből lehet függetleníteni és 7500 Ft körül van... Szóval a srác aki bent ült az üzletben, az nem érti az egészet most visszamegyünk és hivatkozhatok az ügyfélszolgálatos csajra
Not all stories have happy endings. But yours has yet to be written.
-
Sefneni
őstag
válasz leslien #12271 üzenetére
Úgy lenne logikus hogy ne kelljen hozzá szerintem. Most ha én bemegyek hogy szolgáltatót váltok és pont egy ilyen telefont akarok megvenni pont kártyásan akkor nem csesztethetnek hogy miért nincs még hozzá előfizetésem korábbról. Szerintem.
Not all stories have happy endings. But yours has yet to be written.
-
Sefneni
őstag
válasz leslien #12273 üzenetére
Ez a Győri Telenor egy rakás sz*r. Bejövök, normálisan elmondom hogy mit beszéltem az ügyfélszolgálatos csajjal és ő ezt meg ezt mondta. Erre mondják hogy akkor felhívják a felettes stb., es a végén kijött hogy ha kártyásan veszel telefont hűségidő NéLKÜL, akkor arra ugyanúgy van 1 év hűség amíg nem lehet függetleníteni, csak egy bizonyos kötbér kifizetésével, amivel a telefon ára ugyanannyi lenne mint máshol alapból függetlenül.
Osszefoglalva: semmire nem mentem velük, cserébe beszéltem 10 percet telefonon az ügyfélszolgálattal és álltam 20 percet az üzletben mire odahívtak.
Ja slusszpoén : az egyik srác ajánlotta hogy vegyen meg az ismerőse használtkereskedésében (gsm bolt) a telefont, mert ott megkapom olcsón, függetlenül.Szerk: elmentünk boltba anyuval, mire kiértünk futott utánunk a telenoros fiú hogy mégis meg lehet úgy venni a telefont és menjünk vissza. P*sztmek.
[ Szerkesztve ]
Not all stories have happy endings. But yours has yet to be written.
-
Sefneni
őstag
Urak, mi az a program amit ki kell lőni hogy megszűnjön az éjszakai akksi zabálás? 100%-ről le lett véve este, always on + wifi ment, de sim kártya még nincs benne + FB és társaiba még be sincs jelentkezve, reggelre mégis vagy 6%-ot evett. Most délelőtt ismét sikerült neki 2-3%-ot leszívnia a semmire. Most úgy állunk, hogy nyomkodtam picit, pár alkalmazást letöröltem, kb 5 percet nyomkodtam a kamerát és már 88%.
Lehet hogy kell neki pár töltés, mire "beáll"?
Szerk: közben visszaolvastam hogy a Google Fotók meg a Google Backup a ludas. A Fotókat megtaláltam, tiltottam is, viszont a Backup-ban nem vagyok biztos Az alkalmazások között a Google Backup Transport lenne az? Vagy tök máshogy keressem?
[ Szerkesztve ]
Not all stories have happy endings. But yours has yet to be written.
-
Sefneni
őstag
válasz vadászcsiga #12376 üzenetére
Jóvanna! Csak félelmetes volt látni reggel, hogy nem annyin van amennyin hagytam.
Not all stories have happy endings. But yours has yet to be written.
-
Sefneni
őstag
Üdv Urak!
Láttam hogy a napokban volt szó a powerbank + repülőgép kapcsolatáról. Engem az érdekelne, hogy a powerbank igazából bizonyos teljesítmény felett nem megengedett a repülőn? Tesóm szerint csak a "jelöletlen" - magyarul noname - termékeket nem szeretik, de én nem vagyok ebben olyan biztos.
2 hete vettem egy A+ 10000 mAh -s kicsikét, viszont most elbizonytalanodtam.
A csomag átvizsgálásnál nem akarnám kidobni, a feladós poggyászban meg úgy tudom főleg nem örülnek neki. Van esetleg valakinek erről valami konkrét infója?
Úticél Törökország lenne, elvileg a Corendon légitársasággalA segítségeteket megköszönném
[ Szerkesztve ]
Not all stories have happy endings. But yours has yet to be written.
-
Sefneni
őstag
válasz glacious #12583 üzenetére
Van valami török hablaty (az összes többi szöveg angol -.-) ami lefordítva azt jelenti hogy Leaking battery values and 12V 100Wh .
Magyarul az én 10000 mAh 5V 2,1A -es powerbankom nem felel meg ennek, ugye? (Valami konverterrel kiszámoltam, és a szabályukban leírt 100Wh 12V-os valami 8333 mAh lenne.Not all stories have happy endings. But yours has yet to be written.
-
Sefneni
őstag
Üdv urak!
Egy olyan furcsaság lépett fel itt kint törököknél, hogy a teló az otthoni viszonyokhoz képest sokkal gyorsabban merül. (2ó 20p kijelzőidővel 55% merülés. )
A tré hálózat miatt volt, hogy inkább repülő üzemmódba raktam át, de akkor is tartotta ezt a merülést.
Akksi használat:
Kijelző 31%
Android rendszer 21%
Android operációs rendszer 10%
Eszköz keszenletben 9%
Cella készenlétben 6%
Messenger és Google Player szolgáltatások 4-4%.
A többi alkalmazás (fényképező, Facebook stb) 2-3% körül mozognak.
Otthon érdekes módon mobilnettel, zenével, netezéssel stb ennél sokkal jobb időt is ért már el. Ez a külföldi dolog nem tetszhet neki? Vagy mik ezek a cella készenlétben dolgok?
WiFi be van kapcsolva, always on display már napok óta nincs, csak 9 után az éjszakai óra.Őszintén szólva kicsit keveslem ezt az akksi időt ahhoz képest amit akár otthon is produkált (mobilnettel 1,5 óra képernyővel ilyen 85% körüli akksihoz kepest), pedig itt csak a WiFi az ami mindig megy.
Not all stories have happy endings. But yours has yet to be written.
-
Sefneni
őstag
Sziasztok!
A telefonom az ALÁBBI videón látható dolgokat kezdte el produkálni, kezdve onnan, hogy a képernyő felső nyolcadán kívül kb nem volt látható semmi, csak villódzott, zölden világított stb. az egész. Néha be-behozta a rendes képet, de maximum pár másodperc erejéig.
Mostanra eljutottunk odáig, hogy max fényerőn használható a telefon, viszont így megjelent a tetején 3 db vízszintes csík, ami csak akkor tűnik el, ha a fényerőt lejjebb veszem (de ugye ilyenkor meg kezdődik elölről a villódzás)Tapasztalt már valaki ilyet? Holnap viszem a telefont a szervizbe (ma a Telenornál voltam bent, de mivel nem volt nálam a töltő meg a kábel, nem vették be; holnap meg már egyszerűbb akkor a rendes szervizbe vinnem egyből)
Elvileg hardveres hiba, a Telenoros csaj szerint garanciában megcsinálják, viszont már hallottam olyat is, hogy a Samsung kifizettette a képernyőcserét, mondván a tulaj nem vigyázott a telefonra. Vagy lehet hogy csak valami kábel mozdulhatott el a telefon hátuljában?
Előre is köszönöm a segítséget!
Not all stories have happy endings. But yours has yet to be written.
-
Sefneni
őstag
válasz Skynet258 #22479 üzenetére
Semmi külsérelmi nyom nincs rajta, a telefon már az első naptól Spigen tokban volt tartva + körbe mindenhol fólia is van rajta. Az érintőpanelnek amúgy nincs baja, mindenhol érzékel rendesen.
Egyébként van amikor pl teljesen zöld az egész, akkor nem reagál semmire.
[ Szerkesztve ]
Not all stories have happy endings. But yours has yet to be written.
-
Sefneni
őstag
válasz Sefneni #22478 üzenetére
Kis helyzetjelentés a villogós képernyőm háza tájáról: 28-án reggel beadtuk a szervizbe a telefont, akkor azt mondta a szervizes csajszi, hogy garanciában képernyőcsere lesz, és valószínű 1-2 napon belül meg is csinálják, mert készleten is van nekik a képernyő. Ma délelőtt kaptuk is az smst, hogy mehetünk a telefonért, kiderült, hogy a képernyő mellett akksit is cseréltek ha már ott voltak
Kérdeztem tőlük, hogy ez mennyire gyakori hiba egyébként, azt mondta hogy ezzel a fajta villódzással még nem is találkoztak, ami gyakoribb (tehát már láttak ilyet, de nem típushiba), az a függőleges rózsaszín csík, de azt is ugyanígy gariban cserélik.
Szóval végül happy end-del végződött a szervizelés Ajánlom mindenkinek a győri "Samsung Smart és Prémium Megoldások" boltot/szervizt.
[ Szerkesztve ]
Not all stories have happy endings. But yours has yet to be written.
-
Sefneni
őstag
Valaki tudna ajánlani értelmes fóliát? A képernyőcsere előtt a Ultimate Shield-féle "gumis" fólia volt fent, de annyira nem jött be (elég csúnyácska volt szegény a kijelzőn.) Vagy érdemesebb lenne inkább a MM féle üvegfóliára beruházni?
A telefont egy Spigen Rugged Armorban tartom.
Not all stories have happy endings. But yours has yet to be written.
-
Sefneni
őstag
Üdv Urak!
Olyan probléma állt fel az akksicsere után, hogy irdatlan módon merül a telefon A Package Disabler Pro-val már offoltam pár programot (VR-cuccok, OM Customize <- elég rendesen zabálta ez is az akksit, stb.). Az Alkalmazások menüben ahogy néztem a Knox is elég erőteljesen meríti a telót, utolsó teljes feltöltés (este 9 körül húztam le a töltőről) 7%-ot használt.
Energiafelhasználás menü:
Android rendszer 32% (2ó 3p CPU)
Kijelző 21% (1,5 óra SOT)A telefon jelenleg 65%-on van.
Valami ötlet esetleg, hogy a KNOX mitől indult be ennyire? Vagy az Android rendszer fogyasztása mitől ugrott meg? Az előző akksinál (képernyőcsere előtt) nem volt jellemző, hogy az Android fogyassza a legtöbbet...
Előre is köszönöm a segítségeteket
Not all stories have happy endings. But yours has yet to be written.
-
Sefneni
őstag
válasz bulikavagyok #25382 üzenetére
Nem nagyon értem ezeknek a hátlapi ujjlenyomat olvasóknak a lényegét.
[ Szerkesztve ]
Not all stories have happy endings. But yours has yet to be written.
-
Sefneni
őstag
válasz bulikavagyok #25389 üzenetére
Nekem eddig se szúrta a szememet az előlapi gomb különösebben
Not all stories have happy endings. But yours has yet to be written.
-
Sefneni
őstag
válasz Fail3D! #25397 üzenetére
(Volt már LG-m az S7 előtt-> G3 )
Szerintem akinek kisebb keze van (mint pl nekem), annak macerásabb a telefon felső harmada felé nyúlkálni miközben a kezében van a telefon. Nekem jobban kézre áll ilyenkor az előlapi gomb.
Not all stories have happy endings. But yours has yet to be written.
-
Sefneni
őstag
Orvosolható az a problémám, hogy Telenornál vett, majd egyből függetlenített készülékem a Telenortól függ még mindig? Legalábbis a frissítések tekintetében mindenképpen. (Magyarul lehet-e a rendszerem is úgymond független) Mert hozzánk még a 7.0 se nagyon érkezett meg
Bocsi a hülye megfogalmazásért, nem az én szakterületemNot all stories have happy endings. But yours has yet to be written.
-
Sefneni
őstag
Hali!
Valaki tudna kis infót adni arról, hogy tavaly óta változott-e a Samsung szervizben a képernyő csere ára? Tavaly decemberben 92k volt a szervizben a hivatalos csereár, azóta viszont kijött ugye az S8 is, tehát gondolom valamelyest azért csökkent az S7-é (?)
Előre is köszönöm a segítségeteket!Not all stories have happy endings. But yours has yet to be written.
-
Sefneni
őstag
válasz sniper112 #41798 üzenetére
Nem törött a kijelző egyébként. Egyik pillanatról a másikra megőrült egyszerűen, megjelentek a tetején rózsaszín vízszintes csíkok; elkezdett villogni, mikor lezártam; most már odáig jutott, hogy a képernyőt se akarja mutatni (full fekete az egész, néha villan egyet, amikor megnyomom a feloldógombot). Néha behozza a rendes képet, de a három csík akkor is ottvan a tetején.
Külső sérülés, repedés nincs sehol. Fóliával van használva, tokban hordva.
Not all stories have happy endings. But yours has yet to be written.
Új hozzászólás Aktív témák
Az S7 és S7 edge variánsok nagy átfedése miatt, mindkét topik egyformán használható bizonyos kérdésekre. Íme, a
- Galaxy S7 topik.
OFF témával kapcsolatban pl:
- Android alkalmazások (3rd party app -ok, pl: Nova launcher, Poweramp, stb)
- Facebook / Messenger app
- Android OFF
- Galaxy OFF
- Telekom Mobile
- Vodafone
- Yettel
- Digi Mobil
- Garancia & Fogy.védelem
- Mobiltelefon beárazás
- Melyik "telefont" vegyem ?
- E-Robot topik
- Tasker topik
- Reklámblokkolók topikja
topikok valemelyikének a haszná-
lata javasolt!
! Tilos a hirdetés, keresés, kí-
nálás! Amelyek helye itt van :
- hardverApró
! Tilos a warez, az FRP-lock, és a készülékfüggetlenítés
⇒nem-hivatalos módon témái, és az ezekkel kapcso-
latos segítségnyújtás !
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest