Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Create.

    addikt

    válasz Parallaxis #2373 üzenetére

    Azt nem értem, miért fizetne többet vissza (gondolom olcsóbban vette kint), mint amennyiért a gsm bolt vette a készüléket, mint ahogy azt sem, hogy miért a magyar samsungnak kellene intézni. Juttassa vissza, ahonnan vette a gsm bolt a készüléket, a gsm boltnak kellene ezt leboxolnia, mert jelen esetben szerintem csak a gsm bolt járhatna el ebben az ügyben. ha baleset történik miért kellene fizetnie a samsungnak? felhívták rá a figyelmet, hogy ne kapcsolja be/ ne használja a készüléket.

    Majestic: nyílván nem tudta megmondani, hogy mi a technikai lebonyolítása, hiszem hogy halvány lila gőze sincs, hogy ilyenkor mi a teendő. Én nem venném készpénznek amit mondott, felvétel ide vagy oda. Mindenesetre az, hogy megosztottad ezt egy jó dolog, érinthet még rajtad kívül jópár embert. Én továbbra is várom, hogy mi lesz ennek a sztoriak a vége. Mint ahogy fentebb írtam és még egy jópáran, ezt a gsm boltnak kellene intézni, ha így is el tudod intézni, akkor elég korrekt a samsung szerintem.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák