- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
juzer78
tag
Na ez az, nincs indok ellene, mégsem építik be... ráadásul a a konzol akármin Androidot akarnak használni, idéznék egy másik cikkből, talán ismerős lesz!
"Az Imagination Technologies példájából látható, hogy a Google és az Apple nem véletlenül szeretné beépíteni az OpenCL támogatást a mobil operációs rendszerekbe, továbbá nem véletlen a WebCL irányába mutatkozó komoly támogatás, hiszen a legtöbb okostelefont és tabletet böngészésre használnak, és jól párhuzamosítható megterhelő tartalmak mellett az IGP-vel való feldolgozás sokkal energiahatékonyabb a központi processzornál, vagyis jelentősen nőhetne a termékek üzemideje."
Andoidot akarnak használni, de OpenCL nélkül? Amikor ezeknek a fejleszéseknek a célja, hogy növeljék a rendszerek teljesítményét, csökkentsék a fogyasztását... akkor most mi is van? Gyorsabb és kevesebbet fogyaszt, most... de mi lesz holnap amikor már elkészül a megfelelő támogatás a hardverekhez nem lesz letiltva és jönnek azok az alkalmazások amik már a IGP erejét is képesek kihasználni... Akkor meg ugyan úgy le fognak maradni, mint ahogy a Tegra 3 lemaradt... pont azért mert egy buta hardvert tettek le az asztalra... bárhogy is közelítjük meg az nv részéről hosszútávon ez mellényúlás... persze lehet azt mondani ott a CUDA, de amikor a fejlesztők mindenhol OpenCL-t használnak, akkor az nv kedvéért piszkosul nem fognak kivételezni...
Ami a DX11.1-et illeti, a Tahiti előbb jött ki, és van DX11.1 támogatása, hogy is van ez??? Az opciós dolgokról meg csak annyit, hogy a TIR (target independent rasterization) nem opciós, mégis azok közé a dolgok közé tartozik, amit a 6xx széria nem támogat... amúgy meg az nv-re jellemző, hogy ami opciós, azt nem kell támogatni, majd fizetünk a fejlesztőknek, hogy ne használják... jó példa erre pl assassins creed első darabja, és a DX10.1 esete... (bár ez nem opciós cvolt, de nem volt nv dx10.1-es hardver, és jött a javítás, ami el is tűntette ezt a játékból örökre)
Az Android esetében viszont sok más gyártó is van, akiknem nem ellensége az innováció, itt a pénzzel nem mennek semmire sem... Ahogy már az asztali szegmensben sem, elég megnézni hány Gaming Evolvedes játék jött ki és hány nv partner programos tavaly...
smkb: "Egy mobil eszköz életciklusa jelenleg jó ha egy év..."
Szerinted azt az nv féle konzolt 1 évre tervezték??? Mert akkor abból nagy ....ok lesznek a jövőben...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- iPhone topik
- Sorozatok
- Diablo 3
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen