Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • oAcido

    aktív tag

    válasz Locutus #5 üzenetére

    Így-így. Az AMD nem azért nyomatja a cuccot, mert őket mennyire érdekelné a felhasználó. Szimplán életben akar maradni és ehhez minden eszközt megragad. Fordított helyzetben az NV csinálná ezt.

    2013: rengeteg fejlesztő állt be a Mantle mögé (most had ne keressek cikkeket, hozzászólásokat), több tucat játék fog érkezni 2014-15-ben.
    2014: a semmiből itt a DX12, álljunk be ez mögé. Meg a Mantle amúgy is csak "tanulásra" kellett. Itt is rengeteg a bejelentett játék.
    2015: Hopp itt a 3. versenyző, Vulkan néven. Ja, várjál ez 90-95%-ban Mantle 1.0. Akkor csak pár sort kell átírni és Vulkan alatt fog menni a Mantle játék.

    És itt vagyunk 2016-ban. Van 2 cím DX12-vel.

    Ashes akármi: Amikor utoljára láttam, csak az egységek voltak szebbek mint a Supreme Commander 2-ben.

    Hitman: 1-2 fps gyorsulást hoz a DX12 a DX11-el szemben, ha Intel procid van... AMD-vel meg örülsz hogy megközelítetted az i3 szintjét.
    Hogy tetszett mondani? Részenként jön a játék és majd úgy kapja meg a DX12 funkciót? Mi ez itt, Life is Strange vagy The Walking Dead? Akkor meg a történetre koncentráljon, ne a játékmotorra. Vagy legyen az utóbbi, de akkor csúnya dolog Early Access játékot teljesnek hívni.

    Aztán itt a VR is, ami úgy berobbant hogy mindenkit sokkolt az árával.

    Konzolok is 2,5 éve vannak a piacon aztán küzdenek 1080P/900P 30 fps-sel. Nesze neked low level API.

    De nyugodtan higgyük el tovább amit a gyártok, fejlesztők mondanak.

Új hozzászólás Aktív témák