Hirdetés
- Hobby elektronika
- Ennyibe fog kerülni az LG B4 tévé
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Minden korábbinál több LED zóna került a TCL új Mini LED tévéjébe
- Leállhatott a PlayStation VR2 gyártása
- Megérkezett az Intel asztali csúcsprocesszora
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Hangtechnika (pa, stúdió, analóg, digitális, pc)
Új hozzászólás Aktív témák
-
LeslieG Jr.
őstag
Na csak rájöttek az NVIDIA-nal hogy nem jó zárt rendszert használni. Bár ahogy olvasom a cikket nem lesz azért ez annyira nyitott dolog. Meg lesz kötve rendesen mibe lehet belenyúlni.
CM Centurion|Corsair VX550 550W|Asrock Z170 Pro4+Intel i5-6600K+CM Hyper 212 EVO|Kingston 2x8GB 2400MHz DDR4|Kingston HyperX 240GB SSD|Samsung 840 EVO 250GB SSD|WD 500GB 16MB SATA III|WD 1.5TB 64MB SATA II|WD 2TB RED 64MB SATAIII|ASUS R9 270 DirectCU 2GB|LG DVD-RW|Logitech MX510|
-
#45185024
törölt tag
"de bele kell írni egy előre megadott mondatot, amely arra hívja fel a figyelmet, hogy az adott szoftver az NVIDIA kódját használja"
Vajon ez azt jelenti e hogy játék elején megjelenik a csodaszép nagy zöld Nvidia Suppoerted ablak is "enyhe" promónak a játék előtt?[ Szerkesztve ]
-
Ez patch formájában vissza fele is átültethető vagy módosíthat lesz a már megjelent játékokba?!
Ezzel megoldódik az NV DX12-es problémája is?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
SylverR
senior tag
Ne együk olyan forrón azt a kását.
Én is megörültem a cikk címének, de a cikk tartalmaz egy elszomorító mondatot:
"Az objektumkód azonban nem fejthető vissza, így ezek nem is módosíthatók, illetve nem adhatók ki újra az NVIDIA engedélye nélkül."
Tehát maximum arra lesz lehetőség, hogy kikapcsoljunk így valamit ami lassít, arra, hogy optimalizáljanak rá a fejlesztők, szerintem az esély nagyon minimális. Olyan esetekben mint a HBAO+, szerintem nem lesz javulás. De kijavíthat valaki, ha tévedek.Nem!
-
Locutus
veterán
Hagyjuk már ezt, hogy az AMD vízióit piaci irányként kell feltüntetni... 10% továbbra sem lesz irányadó, bármennyire is szeretnék. A fejlesztők továbbra is ahhoz fognak igazodni, ahonnan pénz jön, meg az ügyfelek 90%-a. Az hogy ők milyen faszán akarnak játékmotort írni meg dx12-t kihasználni, egy marketing bullshit. Semmi más nem érdekli őket se a költséghatékonyságon kívül. Rövid idő alatt emészthető játékot csinálni. Az egész mantle/dx12/vulkan maszlag csak arra jó, hogy gombnyomásra tudjanak portolni konzolról/ra, hogy minél szélesebb piacot célozhassanak meg. Nincs itt semmiféle világmegváltás user szempontból, sem sebességben, sem grafikailag. Akár le is állhatnának az egésznek a hypeolásával az AMD-nél, akkor is arra menne tovább a piac, amerre.
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
oAcido
aktív tag
Így-így. Az AMD nem azért nyomatja a cuccot, mert őket mennyire érdekelné a felhasználó. Szimplán életben akar maradni és ehhez minden eszközt megragad. Fordított helyzetben az NV csinálná ezt.
2013: rengeteg fejlesztő állt be a Mantle mögé (most had ne keressek cikkeket, hozzászólásokat), több tucat játék fog érkezni 2014-15-ben.
2014: a semmiből itt a DX12, álljunk be ez mögé. Meg a Mantle amúgy is csak "tanulásra" kellett. Itt is rengeteg a bejelentett játék.
2015: Hopp itt a 3. versenyző, Vulkan néven. Ja, várjál ez 90-95%-ban Mantle 1.0. Akkor csak pár sort kell átírni és Vulkan alatt fog menni a Mantle játék.És itt vagyunk 2016-ban. Van 2 cím DX12-vel.
Ashes akármi: Amikor utoljára láttam, csak az egységek voltak szebbek mint a Supreme Commander 2-ben.
Hitman: 1-2 fps gyorsulást hoz a DX12 a DX11-el szemben, ha Intel procid van... AMD-vel meg örülsz hogy megközelítetted az i3 szintjét.
Hogy tetszett mondani? Részenként jön a játék és majd úgy kapja meg a DX12 funkciót? Mi ez itt, Life is Strange vagy The Walking Dead? Akkor meg a történetre koncentráljon, ne a játékmotorra. Vagy legyen az utóbbi, de akkor csúnya dolog Early Access játékot teljesnek hívni.Aztán itt a VR is, ami úgy berobbant hogy mindenkit sokkolt az árával.
Konzolok is 2,5 éve vannak a piacon aztán küzdenek 1080P/900P 30 fps-sel. Nesze neked low level API.
De nyugodtan higgyük el tovább amit a gyártok, fejlesztők mondanak.
-
Malibutomi
nagyúr
Csak megjegyzem nalam 10fps-t gyorsul a Hitman 4770k@4.4 mellett. Az kb 15%.
A W10 a DX12-vel egyutt tavaly nyaron lett vegleges. Alig tobb mint fel eve. Most van 4 DX12 tamogato jatek, fel even belul jon megint par(Quantum Brake, Doom, Total War). Szerintem ez eleg gyors.
Az meg hogy most tovabblepes van egy fejlettebb API-ra, de sokan annak tapsikolnak hogy ugysem terjed el mert az NV a piacvezeto (nem 90%-al ), az tobb mint vicces.
[ Szerkesztve ]
-
Malibutomi
nagyúr
Ja meg annyi, akiknek NV kartyajuk van es azzal vigasztalodnak hogy ugysem terjed el a DX12 mert a piaci reszesedes stb.
Kerdeznem nem inkabb mergesnek kellene lenni az NV-re hogy egy even keresztul mindenkit hulyere vett?
"Bizisten mukodik az async compute, csak be kell kapcsolni a driverben..." Ez megy tavaly tavasz ota. Aztan itt van a Hitman async computtal, egy 390 elveri a 980-at, de csodadriver sehol...csak nagy csend. A DX12 terjedeserol-piaci reszesedesekrol meg annyit, hogy a MS-nak erdeke es nyomja is az uj DX-et...az NV-nek meg csitt van akkor. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Pontosan a költséghatékonyságot adja az AMD víziója. A fejlesztők profilozhatják a kódot egészen az architektúra szintjéig, amivel azt érik el, hogy látják hol van teljesítményproblémájuk, és csak azt kell javítani, nem pedig az egész hozzá kapcsolódó pipelinet újraírni. A GameWorks azért nyit, mert azt a modellt, amit eddig használtak képtelenek explicit API-val használni. Egyszerűen nem a driver vezérli a videomemóriát, így ahhoz, hogy továbbra is egy zárt csomagból legyen betöltve az effekt egy rakás emulátort kell írni az összes partnernek, amit a partnerek kezelhetnek és az emulátor betöltheti a zárt effektek. Ez viszont drámaian növeli a költségeket mind az R&D, mind pedig a QA szintjén.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Televan74
nagyúr
Már nem tíz százalék! Úgy látszik sokan szerettek volna maguknak valós Async Compute DX12 kártyát.A low level apikkal nem világmegváltó grafikát szeretnének a fejlesztők,hanem könnyebb portolást pc -re. És ez fontos nekik.De az Nvidia sem erőlteti azt, hogy jó ti mentek arra,én meg külön maradok a DX11 -nél.
[ Szerkesztve ]
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz Malibutomi #12 üzenetére
Egész pontosan a legmélyebb pont az a 18 % volt. Most ha jól tudom 22 %-on állnak.
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
Crytek
veterán
1 db értelmes ötlete lehetne NV-nek, hogy azt a szájbevert PhysX-et nyitná inkább meg.
Next PC Upgrade: 2022
-
Crytek
veterán
Papíron én meg Amerika elnöke vagyok .....
Nagyon sokat hozzátesz a hangulathoz.
Hiába van amúgy papíron jobb meg sok más érdekes akkor miért nincs sehol ilyen füst ilyen részecskeeffekt? Gondolom mert CSAK PhysX az isten főleg ha működik is nem úgy mint a Bureau Xcomba
Next PC Upgrade: 2022
-
Raysen623
addikt
Végre valami értelmes lépés NV oldaláról. Így már jutunk talán valamire...A Physx-et azért nincs értelme megnyitni, mert jelenleg parasztvakításra használják. Majd ha lesz rendes fizika a játékokban, akkor lesz értelme felnyitni azt is. Addig ott vannak az alternativ megoldások, melyik bőven elegendőek.
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
Új hozzászólás Aktív témák
- MSI GeForce RTX 3060 Ti 8GB GDDR6 256bit RTX 3060 Ti GAMING Z TRIO 8G LHR Videokártya
- MSI GeForce RTX 4070 12GB Gaming X Slim - bontatlan - 36 hónap magyar kisker garancia!
- Sapphire Pulse Radeon RX570 4GB OC videokártya OEM/Megkímélt/Friss Mx6 paszta/Beszámítás/
- AMD Radeon ASUS RX 580 8GB OEM/Megkímélt/Friss MX6 paszta/Beszámítás/
- EVGA GTX 1060 6GB /Újszerű/Dobozos/Friss MX6 paszta/