Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Locutus #5 üzenetére

    Pontosan a költséghatékonyságot adja az AMD víziója. A fejlesztők profilozhatják a kódot egészen az architektúra szintjéig, amivel azt érik el, hogy látják hol van teljesítményproblémájuk, és csak azt kell javítani, nem pedig az egész hozzá kapcsolódó pipelinet újraírni. A GameWorks azért nyit, mert azt a modellt, amit eddig használtak képtelenek explicit API-val használni. Egyszerűen nem a driver vezérli a videomemóriát, így ahhoz, hogy továbbra is egy zárt csomagból legyen betöltve az effekt egy rakás emulátort kell írni az összes partnernek, amit a partnerek kezelhetnek és az emulátor betöltheti a zárt effektek. Ez viszont drámaian növeli a költségeket mind az R&D, mind pedig a QA szintjén.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák