- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Steam Deck
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen monitort vegyek?
- Autóhifi
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Google Chromecast topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
TheDragon007
senior tag
Most direkt körülnéztem egy-két szobában és tényleg ezt láttam amit a képek is mutatnak (főleg a fentebb linkelt CS képek). De az tény hogy a valóságban azért nem ennyire látványos a dolog.
Számunkra egyértelmű, hogy a világon a magyar nők a legszebbek, de lássuk be, ezt minden nemzet így gondolja, de csak mi tudjuk, hogy nekünk van igazunk. -by Bocha
-
ddekany
veterán
Őőő... jó, hát nem értettem mit akartál mondani/kérdezni, de én arra céloztam, hogy mintegy a textúra részeként már az nVidia-s AO nélküli képnél is van sötétedés a sarkokban. Mert ugye, a pályákon ki szoktak előre számolni (értsd: nem a te géped számolja ki) a mindenféle fény-árnyék hatást, és arra persze rengeteg idő áll rendelkezésre, tehát AO is belefér. Na ez volt a "statikus" ügy. Viszont a lerombolható/mozgatható tárgyak meg szereplők árnyékát utólag kell kiszámolnia a te gépednek, méghozzá valósidőben... épp ezért ott AO-t illik hanyagolni. Azaz, egyre inkább csak illett...
[ Szerkesztve ]
-
ddekany
veterán
A mindenki által jól ismert vetett árnyék, és a tudatosan kevésbé felismert AO ugyanazon fizikai jelenség két szélsőséges megnyilatkozásai, melyek utánzására használt technikák azonban erősen specializáltak ("csalások") és így közel sem szükségszerű hogy praktikusan összevonhatóak lennének a közeljövőben. (Persze a két jelenség kiszámítás a könnyen egyesíthető, csak olyan számítási igénye lenne, hogy, hogy, hogy nagyon.)
A csempézés és fugázás kapcsán... ilyen pár milliméteres ragyákat úgysem látsz, meg vetett érnyákot sem sokat csinálnak, szóval szerintem felesleges őket face-ek formájában is realizálni. Jó, persze ha van rá számítási erő... de hát nem hiszem, hogy nem lenne jobb helye annak.
[ Szerkesztve ]
-
ddekany
veterán
"engem az zavar (többször is elmondtam már), hogy nem történt az elmúlt 5-6évben olyan előrelépés, mint mondjuk 1997-2001-ig..."
Ez már csak ilyen... Mikor valami újfajta dolog megjelenik, van az elején egy szakasz amikor állati gyorsan és látványosan lehet fejlődni, utána viszont a további "lépcsők" költsége kezd eldurvulni. Főleg ha azt vesszük, hogy 3D esetén az átlag ember is egyre kevésbé érzékeli őket. Aztán persze itt van az is, hogy vége a "hőskorszaknak" játék téren, és bizony ezzel a kockázatvállalási kedv is csökken, mindenki inkább a biztos recepteket próbálja csak csiszolgatni.
[ Szerkesztve ]
-
Yany
addikt
Pont ugyanezt kifogásoltam én is a hwsw fórumon még korábban ezzel kapcsolatban: a legtöbb esetben, amivel demózzák ezt az SSAO-t, az sima statikus lightmap-pel is megoldható lenne és nem kerülne semekkora(!) erőforrásba sem, mert lightmap már úgyis van a falakon, csak kicsit részéletesebb lenne az előzetesen generáló algoritmustól a tartalma.
Dinamikus elemeken, mozgó tárgyakon, embereken egész más hatása lehetne, de olyat én még nem nagyon láttam, ahol ezt demózzák.
Különben meg úgy tudom, hogy eléggé megfekteti a jobb gef kártyákat is az effekt bekapcsolása (hiába spécin geforce-ra fejlesztett változatról van szó), ahhoz képest pedig egy nyúlfingnyi látványt kapunk. Hát nem tudom...
[ Szerkesztve ]
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
ddekany
veterán
Nekem meg az a véleményem, hogy a grafika terén már átléptük azt a határt, ami után a jobbra vágyakozás csak mesterségesen gerjesztett igény leNNE, ha nem változna meg a játékok szerepe. A régi játékokban a kihívás, reflex és/vagy logikai feladvány volt a lényeg. A mostaniakban a belelésre, ösztönök kiélésére (szétrobban, megöl, meg*** ... ) helyeződik át lassan a hangsúly, kb. mint filmeknél. Akkor pedig ugye az érzékek orgiája fontos... semmi sem elég hatásos, még maga valóság sem lenne az.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Itt egy videó a DX10 és a 10.1 újításairól. A demoban ki is kapcsolják az eljárásokat, hogy lásd a különbséget. Hapsi el is magyarázza mi mit csinál (persze angolul). A HD 3850-4650-től fölfele minden karin elegendő sebességgel futna. A fejlesztők azért nem használják a Cube Map tömbökkel és a GS-sel elérhető javulásokat, mert jelenleg nincs olyan GeForce kártya ami nem akadna ki a számítástól.
Az MS szép munkát végzett a DX10-zel, nem érdemes őket bűnbaknak tekinteni, a fejlesztők pedig eddig rá voltak utalva a felhasználók választására, vagyis amíg nem került fölénybe a Radeon eladásilag, addig nem volt értelme újítani. Azzal nem mennek semmire, ha 1 FPS lesz a legcombosabb GeForce gépeken egy játék.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
-
ddekany
veterán
Áh, marketing (olyan értelemben mint reklám) mindig hazudik, mindig át akar verni... ez azonban független a mérnökök munkájának minőségétől, ők "ártatlanok". Amúgy IT-ben vannak olyan jellegű fejlesztések, aminek hatását nem látják a laikusok. pontosabban nem tudják, mikor látják. Valaminek az újragondolása, letisztítása pont ilyen. A végeredményt tekintve először semmi újat nem hoz, de pl. 5 év múlva emiatt fog előrébb tartani adott terület, mert jobb alapokra jobban lehet építeni.
-
félisten
A hw T&l valóban nagy durr volt, de az még abban a korszakban volt, amikor még mindig lehetett venni gépet 3D kártya nélkül; S3Virge, meg hasonlók. Ja, és akkor még sok szereplős volt a piac (nV, Ati, 3dfx, Matrox, S3, intel, Trident, 3dlabs).
A GF4 nagyon is sikeres volt szerintem, pedig nem volt technológiai előnye azoknak sem. Dx8-at tudott, amit mások is támogattak.
Csak az ötös sorozat volt kaka.
A 6-os GF-tól kezdve meg már a SM3 jelentette a fölényt, ami emlékeim szerint nem volt olyan egetrengető dolog.[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- XFX RX 6600 XT SPEEDSTER SWFT 210
- MSI RTX 3070 8GB Gaming X Trio - 1 év magyar garanciával - eladó!
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- MSI GTX 1660 ti armor oc
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen