Hirdetés
-
Lopják az LG akkutitkait
it Inkább licenceli ezentúl az akkumulátoros szabadalmait az LG Energy Solution, mert túl sok a jogsértés. Az LGES mellett az UMC is az autóipar egyre lassuló keresletére figyelmeztet.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
ma Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
Új hozzászólás Aktív témák
-
szgombos
csendes tag
Kár, hogy a képeken semmi különbséget sem látni.
-
Chosen
addikt
Végre whql win7-hez
Ezt az effektet ki is lehet kapcsolni ugye?
mod:szgombos az árnyékokat figyleld
Itt jobban látszik a különbség talán.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Az elsőnél a sarkokat kell nézni, a másodiknál meg a füvön, és a fáknál látható legjobban.
Egymás után nézd őket, felváltva, így egyből észreveszed.A cikkhez:
Eddig az nV karik nem támogatták az AO-t, vagy csak lassan?
Vagyis a mostani újítástól gyorsabbak lettek a GF-ok, vagy 'csak simán' tudni fogják ezt is?Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
PowerBuldog
veterán
Kicsit OFF
Ati Catalyst 9.5 mikorra várható?Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Tudták eddig is. A programokban be is kapcsolható. Ez most gyakorlatilag arra szolgál, hogy az AMD karik ne húzzanak el az AO használatával, mert egyre több fejlesztő hozzányúl az effekthez. Persze az AMD akkor építi be a HBAO-t a driverbe, amikor piros hó fog esni.
PowerBuldog: május 13 ... de ez titok.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
gV
őstag
ez remélem jobban sikerült, mert az előző kb 10 perc után már uninstallálva lett és ment vissza az eredeti win 7 rc nv driver
-
-
félisten
Újra végigolvasva kezdtem jobban felfogni, és én is erre a változatra tippeltem, de jól jött a megerősítés. Köcc!
Az új eljárástól várhatóan felzárkóznak a GF-ok, vagy csak csökkentik a hátrányt, netán beelőznek?[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
Na én valami ultra igénytelen lehetek, mert vagy 5x kattintottam oda-vissza, és nem láttam a különbséget addig, amíg nem raktam egymás mellé a képeket.
[ Szerkesztve ]
-
Vicoo
senior tag
GTA 4 esetén sosem hoz már gyorsulást egyik driver sem?
-
Zsankee
aktív tag
Sajnos azert vannak meg problemak a driverrel, hiaba tamogatja most mar hivatalosan is a win7-et. Pl 1z 181.71, ami gyarilag is csomagoltak mar a Win RC hez, tokeletesen futott az Empire Total War, mig az 185.x szeriaval mar gondok vannak
legszebb öröm a söröm
-
őstag
Legalább Win7 RC-n ki tudod próbálni a karit.
-
DEV_NULL
őstag
Elég nagy számok néhol.
Kíváncsi vagyok mennyit gyorsulnak ténylegesen ezek a játékok..
-
tibz03
őstag
Nem értem a címet, én azt hittem, az nVidia driverek tökéletesek.
-
ityam
senior tag
Valami nem teljesen tiszta nekem(pontosabban sookminden nem tiszta a leirasbol de egyvalami erdekel ):
Ha ez egy relative uj eljárás akkor hogy lehet hogy olyan régi játékok is támogatják mint a HL2,WOW?
Csak azért kérdezem hogy mennyire van rá esély hogy olyan játékok amik nincsenek erre külön felkészítve azokon elérhető e valami hasonló hatás(driverből ráerőszakolva esetleg) mint ami a képeken láccik? -
TTomax
nagyúr
Várj idézek töled,amit elöször beböfögtél ide....ez a te "bizonyitványod" én nem is kommentelem tovább de hinni továbbra sem itt kell...
Nem értem a címet, én azt hittem, az nVidia driverek tökéletesek.
És meg vagy sértödve ha beszólnak...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
tibz03
őstag
Továbbra is ott és azt hiszek, amit akarok.
Az beszólás szerinted, hogy "hinni a templomban kell"? Talán az óvodások között még elmegy, de ez most nem számít.
Az viszont igen, hogy veled teljesen fölösleges leállni vitázni, mert itt már a nevedből tudja a többség, hogy semmi célod nincs a flém-szításon és az értelmetlen rang-növelésen kívül. A te hsz.-eid arra jók, hogy nevessünk/szórakozzunk/szánakozzuk rajtad. Talán ezért nem tiltottak még ki, mert valahol szórakoztató vagy. Na üdv![ Szerkesztve ]
-
tome.jr
addikt
Na már töltöm is. Kíváncsi leszek tényleg hozza-e a számokat a Warhead, Far Cry 2 meg az 3 way SLI alatt.
-
ityam
senior tag
már az első hozzászolasaitokból valo vitánál gondoltam hogy irok de gondoltam hamar abbahagyjatok igy nem offolom szet a topicot de mivel nem ez lett ezert megirom neked én is: "Amúgy az oltogatást már most fejezd be, mert rohadtul unja már a teljes fórum, hogy te ebből állsz ki." "Nem értem a címet, én azt hittem, az nVidia driverek tökéletesek."
Elhiheted hogy az ilyen beszólásokat és az ebből kialakult vitákat is unja mindenki.Szal te kezdted és neked is kellett volna abbahagyni.
Ha átgondoltad és nem értesz velem egyet akkor vegyed ugy hogy neked van igazad de ne valaszolj nekem semmiképpen.És TTomaxnak sem. -
tibz03
őstag
Mit kezdtem? Beszóltam TTomax-nak? Mert nem látok ilyet. Aki meg nem érti az enyhe iróniát a hsz.-omban, azt nem zavarja, aki meg érti (és magára is veszi), az nézzen magába. Nem flémnek írtam. És befejeztem, te viszed tovább a dolgot.
(#26) schwartz: Jaaaj... na tényleg jobb lesz, ha megyek is innen, komolyan, mint valami óvodás csoport.
[ Szerkesztve ]
-
bartucc
addikt
Értem mire gondoltál, úgy a helytálló hogy a G80/92-höz volt idő kicsiszolni a drivert. A sebességnövekedés sztem csak a SLI-re lehet ekkora....(bár ez személyes vélemény). Az "új" lehetőség tetszik
Szakértőktől: nvidia is tudna ennyit optimizálni? (eddig ez ati-ra volt jellemző csak...)
OFF: először azt hittem hogy a rengeteg javítás az lesz hogy kiírja az Nvidia drvier ezentúl hogy most már nem 98GT-d van meg 98GTX+-od hanem GTS 240-ed meg GTS 250-ed .
"Azért jó tengerparton lakni, mert akkor csak három oldalról van hülyékkel körülvéve az ember." //Galla Miklós//
-
mephi666
nagyúr
hm, a mirror's edge-es képeket nézve nem rosszak az árnyékok az ao-s képeken... viszont ami engem fps-ekben igazán zavar, az az, hogy pl a fallout3-ban közelről nézve iszonyatosak a textúrák... hr textúra csomaggal a talaj rendben, de a falak olyanok, mintha odahánytak volna egy szépet... 2000-2001 körül a dx7es ut-ben már textúratömörítéssel/bumpmappinggel elértek számomra olyan hatást, hogy élethűnek hatottak a falak... aztán max payne-nél (ez már talán dx8-as volt) pl a metróban még szebb lett az eredmény: olyan durván sikerült összehozni a falat, hogy percekig csak azt vizsgáltam, hogy most akkor nagyon jó bumpmapping vagy teljesen 3d-ben megcsinálták a repedéseket azt vártam akkor, hogy pár éven belül brutálisan élesek lesznek mindenütt a textúrák és ahol kell a bump mapping helyett ténylegesen 3d-ben modelleznek mindent... (apróságokra meg marad a bump mapping) a játékok mérete meg irdatlan módon növekedik... pl a max payne és az ut 1-1cd-t foglaltak szűken... most meg nem egy játék elterpeszkedik 10-15gigán... ami azért szerintem brutálnak mondható... ránézésre a mirror's edge-ben ide a lépcsős részhez kb párszáz kilónyi textúra elég volt...
ui: jah és azóta hw-fronton sokminden változott... 700-800mhz-es 1magos proci+256mega sdram+pl 32megás gef2 ->2-3ghz-es 2-3-4magos procik+átlag2-4gb ram+512mb vram fölötti 9-10. generácios gefek meg hasonló teljesítményű radeonok vannak... azért teljesítményben brutális ugrás, de szoftveres oldalon meg kuszaságot látok: optimalizálatlan játékok tömkelege és a minőségi munka meg nagyon ritka egyre nagyobb a pörgés és emiatt rengeteg összecsapott játék...
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
#95904256
törölt tag
Sok különbség nincs a képek közt, hiába az ide-oda váltogatás. Leginkább az tűnt fel hogy a második páros második képén a fű egy picit zöldebb... ebbe a technikába gyakorlatilag azt lát bele az ember amit szeretne.
[ Szerkesztve ]
-
Hikvision
senior tag
Én se vettem észre gyak. semmit, de biztos hihetetlen különbségekről van szó, h most az nvidiának ekkora dolog. Vagy csak ezek a képek nem adják vissza a tényleges különbséget.
20 éve a PH-n.
-
Depression
veterán
Hogy szakadna meg az nV ott ahol van, amikor nem tud egy drivert feltelepíteni felbontás váltás nélkül. Összevissza szétgányolta az ikonjaimat az asztalon. THX nekik.
Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
ityam
senior tag
válasz #95904256 #30 üzenetére
Én elég sok kulonbséget látok mind2 mintakepen. az hogy játekokban mennyire hasznos ez az már egy másik dolog.amugy teccik látványra, csak én semmilyen nagyon lassito effektet nem szeretek hasznalni.ugyhogy valszeg ez is az AA sorsara fog jutni. Tul sok lassulas tul keves latvanyert.
legalabbis szamomra.[ Szerkesztve ]
-
Mz/ts250@300
tag
Hmm hát lényeges különbséget a képek között énsem veszek észre.
A világ egy játszótér, és ezt tudod, amikor gyerek vagy, de valahogy idővel mindenki elfelejti.
-
mephi666
nagyúr
válasz Mz/ts250@300 #35 üzenetére
mint ahogy a cikkben is írják, az árnyékokat kell figyelni... a mirror's edge-es képen a sarkokat, lépcsőket, tűzoltószekrény közelebbi oldalát, ahol elvileg is árnyékosabb... másik 2 képen pedig a füvön a mélyebb részeket meg a fák környékét, ahol több az árnyék... kb ennyi... senki ne várjon többet: élénkebb színeket, élethűbb objektumokat... elvileg az fények/árnyékok valósághűbb, de kevésbé erőforrásigényes számolása ennek a feature-nek a lényege
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
aktív tag
Lehet hogy nagyon egyedül maradok a véleményemmel, de szerintem a folysós képnél kevésbé valószerű a kép azokkal az árnyékokkal az élek mentén. Persze a rét jelenetnél határozottan jobban néz ki, csak ott is furcsa, hogy a fű alja fekete. Illetve nagyon valószerűtlenek az árnyékok a fákon (mind a két esetben). Persze FPS játékban ez nem lehet olyan nagy gáz, hiszen nem annyira a környezet 100%-os valószerűsége a lényeg, hanem hogy hihető legyen arra a pillanatra amikor arra rántjuk az egeret.
Igazából a FraCray 2 esetében néztem volna meg a különbséget, úgy mint a DX10 és DX10.1 között. Ott nagyon szépen kijöttek és roppant valósághűek voltak az árnyékok.
-
divrapier
tag
válasz Mz/ts250@300 #35 üzenetére
A world in conflictban mashogy allnak a felhok.
GeForce 7800 GS 256 mb (overcloced to 512 mb)AGP
-
Először én se vettem észre a különbséget, de jobban megnézve már látom...
Az első képen nekem is eléggé valószerűtlenül hatnak az árnyékok (az eredeti se túl élethű...) nem hiszem, hogy a sarkak mindenhol takarásbakerülnének önmaguktól, hogy kevesebb fényt kapjanak... vagy a sarokba nem fér annyi fény???A fűnél az effekt szerintem jól működik, de szerintem lenne erre jobb mód is, hogy hasonló hatás legyen (lehetőleg még élethűbb)...
A fák meg.. már eredetileg se túl jók (főleg az árnyékaik) de ez után se sokkal jobb.. csak lett egy kis "kontrasztja" a leveleknek az ágakon...Valahogy ez az effekt pont nem a valóságot adja vissza (ez inkább valami más szerintem)
Egyébként ha tényleg mindenhol számolnák a textúrát, és nem csak "ráhúznák" kisebbek lennének ugyan a játékok, szebb lehetne a minőség, de van egy olyan érzésem, hogy a radeonok nem kicsit elhúznának a geforceok mellett...
[ Szerkesztve ]
The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5
-
WonderCSabo
félisten
Sztem egész jól néz ki ez a Ambient Occlusion effekt. És a gyorsulás is egséz jónak tűnik elvileg. Fel is rakom ezt a drivert.
-
mmdms
addikt
A 2.21-es riva tuner meg nem tud vele mit kezdeni...
feldobtam a 2.24-est, és az se...[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
arn
félisten
nemtom mennyit er egy olyan dolog, amit ennyire kell bugazni a kepeken... de az nv swes reszlegenek heroikus kuzdelmet becsulom ilyen kellene az atis oldalra, aztan akkor nem lenne vita.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
whiz
aktív tag
A sarok szerintem se vet árnyékot önmagára (szóval ez egy konkrétan idióta effekt), elég körbenéznem a szobában, ahol vagyok. De most komolyan, kimentem a folyosóra, és ott se látok ilyet. Nem a szememmel van baj
A füves kép jobban néz ki, de mindez a teljesítményre milyen hatással lehet? Jobb/rosszabb?Egy jó hacker nem kéri le a napot!
-
nagyúr
a "támogatják" kifejezés a marketing bullshit része - ennek az eljárásnak a driverből kapcsolgatása kb. ugyanaz, mint az AA-é, ha nincs valami specifikus oka, amiért a játékban nem működik, akkor működni fog. a teljesítményre való hatása pedig... hát, nem elenyésző
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
lewisfm
aktív tag
Nos nekem nem játék területén hozott változást, hanem a GeForce 9400 M kezdett végre normálisan működni Win7 alatt. Ez a VGA egy a chipset-be integrált IGP-ből (9100 M) és és diszkrét 9300 M-ből áll, SLI-ben. Eddig az IGP-nek, ha a diszkrét VGA-t kikapcsoltam, nem ment a Flash videók lejátszása teljes képernyőm és a Full HD-s filmek lejátszása is gondot okozott neki, be kellett kapcsolni a 9300M-t.
Ráadásul voltak programok, pl. Visual Studio, amik rosszul jelentek meg, s a WPF-es alkalmazások is sokszor rosszul rajzoltak. Ráadásul most kevésbé is melegszik a noteszgép (MSI EX630).
A poén az, hogy a driver leírásában pont ez a gép nem támogatott, de mégis működik!
A Win7 által magától telepített driver-el nem működött a VGA, csak az NVidia 179.68-as beta driver-vel.
Szóval én örülök, mert most úgy működik, ahogy kell! Játék alatt meg még nem próbáltam, de nekem nem is arra kell...
[ Szerkesztve ]
-
xmotion
csendes tag
Azt tudja valaki (próbálta), kijavították-e hogy videó lejátszásakor a tévén normálisan (teljes képernyőben) jelenjen meg a kép? Kössz
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Hát ha használni fogják, akkor jó esély van rá, hogy némileg kevésbé kapnak majd ki a közvetlen árbéli konkurens Radeontól.
Igazából az AMD-nek is van egy saját megoldása a HDAO. Persze ez semmi újdonságot nem hoz az SSAO-hoz képest, csak élteti a fejlesztőket, hogy Fetch4-gyel, vagy Gather4-gyel mintavételezzenek nyugodtan van erő a mai kártyákba (pontosabban a Radeonokban) ... legyen az az AO effekt minőségi. A Stormrise-nál meg is fogadták a tanácsokat. Nyilván ez a HBAO arra szolgál, hogy elkerülje az NVIDIA a Stormrise féle mentalitást, mert abban a játékban érthető módon nagyon kikapnak ... tulajdonképpen minden új eljárásokra épülő programban ki fognak mostantól kapni. Az a legfőbb szempont, hogy ne legyen csúnya verés, mert az árakat már nem tudják lejjebb szorítani.ityam: A programok jó része kompatibilis az eljárással. Az NV csak felhozott 22 példát, ahol biztosra vehető a 100%-os támogatás. Ez persze nem zárja ki, hogy máshol is működni fog, de az NV azokért nem vállal felelősséget. A jövőben a fejlesztők ezt a driverbeli opciót beépíthetik akár a játék menüjébe, ahol kapcsolható lesz. Ide kell majd az AMD segítsége, mert nyilván csak az NV szép szeme miatt nem fog elterjedni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
P00By
nagyúr
Mik vannak! Azt hiszem fel is rakom, mert ez nekem fontos
Abu85: Kicsit, már vicces ez az egész!
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Voltak a GDC-n bemutatók a DX10 programozásról. Ott volt az MS és egy-egy képviselő az AMD-től és az NV-től, akik kiegészítették az előadást a saját mondandójukkal. Helyenként maguk a nézők is röhögtek, mert az NV totálisan másra buzdította a közönséget, mint az MS és az AMD. (NVIDIA: "Keep GS shaders short" vagy ">10 GPRs is high on GeForce" ) - vazze talán GPU-t kéne tervezni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.