Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • opr

    addikt

    Igy hirtelen amik eszembe jutottak az elmult bo 10 - 15 evbol, nem csak GPU-fronton, amivel megeloztek a korukat nagyon (tulsagosan is):
    - FX-szeria gyakorlatilag ujabban feltamad hamvaibol onmagahoz kepest
    - Apu-k / heterogen programozas (mondjuk ez a konzolokba pont nagyon jol jott)
    - Dx12 / Vulkan, amit ujabban kezdenek rendesen tamogatni vegre a fejlesztok, de konkretan az van a mai napig, hogy dx12/vulkan-ban szarnyalnak az AMD vga-k, csak eppen a jatekok nagyresze meg mindig dx11-es, amit az nv megold izombol. Szerintem ezt megint kicsit hamar engedtek el AMD-nel.

    Biztos vagyok benne, hogy van meg erre sok pelda ha visszamegyunk az idoben es kicsit jobban utananezunk, emrt hanyszor volt olyan, hogy ilyen architektura meg olyan ujitas, ami amugy fasza, csak a hardware megjelenese utan 3-4 evvel kezdtek el komolyabban hasznalni a fejlesztok. Addigra meg mar tok mindegy volt, hogy az x evvel az elotti kartya hozta be, mar ugyis keves volt a jatekhoz.

    Nincs amugy ezzel semmi gond, mert nagyon ugy tunik, hogy az elmult bo 1,5 evtizedben az AMD tolja elore a technologia szekeret, az Intel meg az NV meg huzza visszafele teljes erobol, szoval kellenek ezek, nagyon is, csak amig az a vege, hogy az aktualis, megjeleneskor nepszeru programokban gyengebben muzsikal, addig piacszerzes szempontjabol pont nem er semmit az egesz.

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

Hozzászólok Aktív témák