Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • joi29

    őstag

    válasz attiLANte #49 üzenetére

    Osztom a véleményed az NV kártyái az egyéb felhasználási területeket
    tekintve, időt állóbb megoldások. :K

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz attiLANte #49 üzenetére

    Most nem hiszem, hogy egyezség van. Az AMD magasan áraz, mert pénzt, akar, az NV meg leköveti ezt az árazást, mert általánosan drágábban előállítható termékekkel rendelkezik.

    Az menne a HD 2000-rel is, viszont nem vették azokat a kártyákat, így az OpenCL support a HD 4000-től van. Itt semmiféle véletlen alakítás nincs, tudatosan mérlegelték a helyzetet. Nyilván az AMD is látja, hogy mennyivel jobban áll az NV-nél, így a váltás többnyire Radeonra fog történni. Egyszerű üzlet.

    tzsolesz: A Stormrise azért került ki, mert nem népszerű játék. Nem volt vele semmi gond, de semmi sem épül a motorjára, maximum az überjó AA megvalósítását lehet mutogatni vele.

    A HAWX és a STALKER: CoP eredményeknél érdemes nézni a beállításokat is. A dX10.1 miatt a High SSAO és a 4xAA 10-15% deficitet jelent egy Radeonnak, míg egy GeForce a DX10.1 hiányában 30-40%-ot is zuhan sebességben. A CoP-nál is csak High beállítás lett alkalmazva, ami eléggé alap. A komolyabb shaderek Ultra és Extreme módban jönnek elő ... Extreme alatt például nincs geometry shader. Ezeket a korlátokat azért kellett megszabni, mert lényegében olcsó kártyákról van szó, és amúgy sem birkóztak volna meg a komolyabb terheléssel. Majd ha a versenyzők teljesítménye komolyabb lesz, akkor magasabbra lesznek állítva a beállítások. :)

    ALONSO11: Egyelőre a fejlesztőknek jobban tetszik a Compute Shaderben rejlő lehetőségek. Az AVP-ben használt tesszellálás is alacsony terhelésű, bár az eddig megjelent játékok közül tény, hogy a legjobban terhel majd. Egyedül a Heaven benchmark tesszellál magas terhelés mellett. Számszerűsítve az AVP a Heavenhez képest tizedannyi háromszöggel dolgozik. A többi DX11-es játék még kevesebbel. Az egész annak köszönhető, hogy az AVP-s srácok szerint egy bizonyos szint fölött nem lehet észrevenni a különbséget, ettől függetlenül a háromszögek zabálják a teljesítményt. Ebből kiindulva a játékokra nézve nem sok köze lesz a tesszellálás sebességének. A HDAO viszont fájni fog. Az egyértelmű, hogy az effekt irtózatosan magas erőforrásigénnyel rendelkezik. Radeon HD 5700 alatt nem igazán alkalmazható a maximális szint. A HD 5600 eléggé kompromisszumos DX11. Az AMD bevallása szerint ezt a kártyát az MMO-soknak szánják. Két MMO-hoz is készül DX11 patch, azok erre a HD 5670-re lesznek szabva. A DX11 gaming a HD 5700-tól kezdődik. A Full HD felbontás és az AA alkalmazása pedig a HD 5800-tól.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák