- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Házimozi haladó szinten
- OLED TV topic
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Házi hangfal építés
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz attiLANte #49 üzenetére
Most nem hiszem, hogy egyezség van. Az AMD magasan áraz, mert pénzt, akar, az NV meg leköveti ezt az árazást, mert általánosan drágábban előállítható termékekkel rendelkezik.
Az menne a HD 2000-rel is, viszont nem vették azokat a kártyákat, így az OpenCL support a HD 4000-től van. Itt semmiféle véletlen alakítás nincs, tudatosan mérlegelték a helyzetet. Nyilván az AMD is látja, hogy mennyivel jobban áll az NV-nél, így a váltás többnyire Radeonra fog történni. Egyszerű üzlet.
tzsolesz: A Stormrise azért került ki, mert nem népszerű játék. Nem volt vele semmi gond, de semmi sem épül a motorjára, maximum az überjó AA megvalósítását lehet mutogatni vele.
A HAWX és a STALKER: CoP eredményeknél érdemes nézni a beállításokat is. A dX10.1 miatt a High SSAO és a 4xAA 10-15% deficitet jelent egy Radeonnak, míg egy GeForce a DX10.1 hiányában 30-40%-ot is zuhan sebességben. A CoP-nál is csak High beállítás lett alkalmazva, ami eléggé alap. A komolyabb shaderek Ultra és Extreme módban jönnek elő ... Extreme alatt például nincs geometry shader. Ezeket a korlátokat azért kellett megszabni, mert lényegében olcsó kártyákról van szó, és amúgy sem birkóztak volna meg a komolyabb terheléssel. Majd ha a versenyzők teljesítménye komolyabb lesz, akkor magasabbra lesznek állítva a beállítások.
ALONSO11: Egyelőre a fejlesztőknek jobban tetszik a Compute Shaderben rejlő lehetőségek. Az AVP-ben használt tesszellálás is alacsony terhelésű, bár az eddig megjelent játékok közül tény, hogy a legjobban terhel majd. Egyedül a Heaven benchmark tesszellál magas terhelés mellett. Számszerűsítve az AVP a Heavenhez képest tizedannyi háromszöggel dolgozik. A többi DX11-es játék még kevesebbel. Az egész annak köszönhető, hogy az AVP-s srácok szerint egy bizonyos szint fölött nem lehet észrevenni a különbséget, ettől függetlenül a háromszögek zabálják a teljesítményt. Ebből kiindulva a játékokra nézve nem sok köze lesz a tesszellálás sebességének. A HDAO viszont fájni fog. Az egyértelmű, hogy az effekt irtózatosan magas erőforrásigénnyel rendelkezik. Radeon HD 5700 alatt nem igazán alkalmazható a maximális szint. A HD 5600 eléggé kompromisszumos DX11. Az AMD bevallása szerint ezt a kártyát az MMO-soknak szánják. Két MMO-hoz is készül DX11 patch, azok erre a HD 5670-re lesznek szabva. A DX11 gaming a HD 5700-tól kezdődik. A Full HD felbontás és az AA alkalmazása pedig a HD 5800-tól.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.