Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz huskydog17 #26 üzenetére

    És mi van azokkal a helyekkel, ahol erre nem figyeltek, hanem csak belehányták a modellt a normál objektum mellé? Nagyon sok helyen így csinálták. Az Ubi számára nem volt igazán kapacitás erre.

    Miért, mi mutat újat? Mindegyik úgymond modern fű ugyanazt tudja, csak picit nagyobb részletességgel. Ráadásul egyik megoldás sem GPU-val gyorsított, hanem a CPU csinálja a szimulációt. Még a Turf is ilyen.

    Ez világosan mutatja, hogy miért nincs ma GPU-val gyorsított fűszimuláció (a Codemasters procedurális megoldását talán ne tekintsük annak). Egyszerűen egyik GPU-gyártó sem lát benne most rációt. Egyszerűen az aktuális megoldásokról való szintlépéshez olyan számítási kapacitás kell, ami most még nincs benne a hardverekben. Egyszer benne lesz persze. Csináltak anno 2014-2015-ben egyet és ráhagyták.

    Kb. annyira elérhető a GrassFX is, mint a Turf. Ha kell, akkor szerződsz velük és elkérheted, de amúgy nincs publikus verziója, ahogy a Turfnek sincs.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák