- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jack@l
veterán
Mert procit akarnak tesztelni, nem gpu-t...
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Ragnar_
addikt
Ha igen, tipp szinten majd a következő konzolgen idejében. Úgy tűnik 4K felbontás irányba megy a konzolgen is, ahhoz meg inkább VGA kell. (De azért a 4c/8t nem árt már most sem, főleg multi játékoknál.)
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Ragnar_
addikt
Értem. Szóval ha te egy játékhoz veszel CPU-t akkor addig butítod a grafikát és a felbontást amíg kijön a procierő. Úgy is lehet, csak az nem életszerű. Ha 640x480-ban tesztelnék a játékot, ott ugye még kissebb lenne a VGA limit, de az már inkább szintetikus teszt, mert semmi köze a proci valós használati körülményeihez ... you know (Kivétel a pro játékosok akik kb. textúrák nélkül játsszák az adott játékot 300 FPS-el..)
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
emmm
senior tag
Ahogy elnézem, 4K-ra egy régebbi proci is megteszi, meg kb Ryzen 5/Core i5-től kezdve minden elég oda, annyira GPU limites.
WQHD-ban is csak valamivel jobb a helyzet, de FHD-ban már szépen kijönnek a különbségek.Persze lehet csurig húzni mindent, de nem hinném, hogy ez lenne itt a lényeg...
-
veterán
Akkor ez a teszt neked készült.
"De ha senki nem teszteli le, nem fogjuk tudni, hogy VGA limit van, mert azért általában egy user egy féle konfigot használ..."
Vmelyik monitorozó progival írasd ki a GPU használatot,
aztán ha rendszeresen beesik 90% alá, akkor CPU limites vagy. -
Ragnar_
addikt
Ami FPS érzékeny és gyakrabban játszom az a Doom, de az meg 100 FPS alá ritkán megy FHD-ben, és gyakorlatilag totálisan VGA limites. Azt nem mondom, hogy a Witcher3 vajsimán megy, de bőven játszható, ott azért már érezhető, hogy a proci kevés néha, népesebb településeknél többnyire. BF3/4-el nem voltak különösebb problémáim. (VGA upgrade után a Doom 300%-ot gyorsult kb. ) Persze az FPS nem minden, frametimeok is számítanak, minél egyenletesebb a frametime, annál smoothabb az adott játék. Eddigiek alapján úgy tűnik többmagos prociknál jobbak a frametime eredmények, ha az avg nem is változik sokat. Monitorozni nem nagyon szoktam a rendszert, hamarosan esedékes lesz a prociupgrade amúgy, de annyira nem vészes még a helyzet, és a Ryzen ésszerűnek tűnik akár játékra is bármelyik árkategóriában.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
nemlehet
őstag
válasz #06658560 #756 üzenetére
Mindig lesznek picsogók akik nehezményezik, hogy a drágán vett procijuk nem jön ki győztesnek, vagy legfeljebb másodiknak. Így bármilyen tesztet csinálsz jönni fog a sav.
Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
-
Zoli54213
aktív tag
Ez nagyon érdekes, mert nekem meg ilyen eredményeim voltak....ez hogy lehet? :S
GigaByte X570 Aorus Elite ::|:: 48GB DDR4 3200Mhz ::|:: AMD Ryzen 7 5800X3D + NZXT Kraken Z63 ::|:: RTX 4080 Phantom 16GB ::|:: Samsung 980 Pro 1TB + 860EVO 1+1TB + 250GB ::|:: Acer XV322QK KV 32" 4K 144hz 10bpc ::|:: Logitech Z906 ::|:: Corsair HX850i
-
Ragnar_
addikt
válasz Zoli54213 #759 üzenetére
Ez fura, elvileg mindkét proci 4c/8t a i7-3770k és a i7-6700k is, szóval elvileg nem a több szál okozza a jobb teljesítményt elvileg, nem is az órajel, mert az meg ugye 4GHz körül van mindkét procinál, hanem valami más.(DDR3 vs DDR4 talán ?)
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Zoli54213
aktív tag
Az 6800k
[ Szerkesztve ]
GigaByte X570 Aorus Elite ::|:: 48GB DDR4 3200Mhz ::|:: AMD Ryzen 7 5800X3D + NZXT Kraken Z63 ::|:: RTX 4080 Phantom 16GB ::|:: Samsung 980 Pro 1TB + 860EVO 1+1TB + 250GB ::|:: Acer XV322QK KV 32" 4K 144hz 10bpc ::|:: Logitech Z906 ::|:: Corsair HX850i
-
Jack@l
veterán
Fullhd még mindig a legelterejedtebb felbontás, tehát életszerű. Nagyobb felbontásban max a gyenge procit lehet kevésbé szarnak kihozni, amúgy baromira ugyanannyi framet tudna számolni ugyanaz a proci egy jóval erősebb vga-val nagyobb felbontásban. Szóval sok értelme van 4k-s teszteket csinálni...
De ilyen alap dolgokkal tisztában kéne legyél te te is[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Ragnar_
addikt
És mivel a FHD a legelterjedtebb felbontás 1440p-nél és 4K-n nincs is értelme procitesztet csinálni ? Még mindig attól függ, hogy adott gamer milyen monitort használ. Aki 4K-n játszik azt nyilván a 4K teljesítmény érdekli akár prociról, akár VGA-ról van szó. Tény, hogy VGA limitnél a proci gyakorlatilag mindegy lesz, és minél inkább növeljük a felbontást adott enginenél annál inkább lesz VGA limites, de attól még akit a 4K érdekel annak a 4K teszt a hasznos infó nem az FHD ... nemde ? (És nem minden engine lesz totál VGA limites 4K-n..)
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
-
Jack@l
veterán
Látom nem értetted meg amit írtam, fuss neki még párszor. A lényege, hogy nincs értelme.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
AAAgold
senior tag
áááá, lécci a jövőben ilyen tesztet így ne rakjatok ki...
végigolvastam a topicot, láttam amit írtatok, de ne, így ne csináljátok máskor...
illetve függetlenül attól, hogy más nemzetközi oldalaknál esetleg bevett gyakorlat, de mindenképpen szükséges egy összesítő táblázat a végére?
tudom, sokan nem tudják értelmezni az egyedi táblázatokat, nekik a szájukba kell rágni, hogy értsék, hogy mégis mennyire jó egy adott proci, csak igaziból ez a "mennyire jó összességében" egy tök értelmetlen dolog szerintem
"Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."
-
Ragnar_
addikt
Szóval 4K-n ugye nem az FHDs FPS-ekkel fogsz játszani, hiába tudna ugyananyit a proci. QHD-n lehet procilimites az engine ami még FHD-n nem az , azaz, FHD-ra mehet erősebb proci (mondjuk 6 magos) mert FHDnél még megy + 15 FPSt, de QHD-n már tökmindegy, hogy milyen proci, mert ott már full VGA limites. Ugyanígy 4K-n is van olyan engine ami VGA limites, van olyan ami nem... fölösleges lenne többször nekifutni a témának, akit érdekel megézi a QHD/4K tesztet, akit nem az nem ..
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
mekker
őstag
Értem mire gondolsz, de ez elég pongyola logika. A 60FPS-hez biztosan többet számol a proci 4k-n, mint 1080p-n. Legalábbis kevesebbet biztos nem. Egy komolyabb multi, vagy fizika ma már felzabálja az i5-öt, csak ez a benchmarkokon viszonylag ritkán látszik, mert kevés a cpu-limites teszt.
Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.
-
#38075904
törölt tag
válasz xeon forever #733 üzenetére
Mint pl a q8400 vs q6700? Vagy a T9300 P8700?
Vagy abból az időből bármi?A cachet max a hajadra kenhetted.
A 12 megás őskövület xeonok helyett dobj egy 3 mega caches i3 at a gépbe, valami sokéveset, és elmulik minden problémád.
De ha van valami teszt, ahol a köv arhitektúrát kenterbe veri + 2 megányi cache vagy hasonló, az jöhet bátran. Csak ilyen nincs.
Még az 1366 nál, hogy 55/56 8-12 re emelték, szerverfronton ahol a dolgok ismétlődnek/ állandóak hogy megteljen a cache, minimálisat dobott az egészen.
8-12 megára az ős xeonoknál is max az SSE4 jött be, de a több cache max dísznek volt jó.
(én elhiszem hogy beleéli magát az ember, csak ami volt nálam egy T7400 x5472 duallal 16g 800as rammal, mindenre jó volt csak játékra nem. Sőt másra sem, ahhoz képest h evett 500W -ot.Ezek a xeonos idők már elmúltak rég. AVX nélkül eleve bukó az egész, még a v3-v4 xeonok egy darabig foreverek lehetnek de amugy felejtős.
[ Szerkesztve ]
-
xeon forever
addikt
"The AVX instructions support both 128-bit and 256-bit SIMD. The 128-bit versions can be useful to improve old code without needing to widen the vectorization, and avoid the penalty of going from SSE to AVX, they are also faster on some early AMD implementations of AVX. This mode is sometimes known as AVX-128."
Wikipedia.
Igy már érthető helyenként miért "jobb" az fx8350...PS5 jobb lenne Intellel+Nvidiaval? :P
-
Devas
őstag
Ahogy novekszik a felbontas, az csak a VGA-t dolgoztatja jobban a procit nem. Egyesek valltig allitjak, hogy a felbontas csokkentesevel jobban meg van terhelve a CPU, nos ez szerintem is pongyola logika , hiszen nem kell tobb mindent szamolnia. Lehet bizonyitani meresekkel, de az szerintem belefer a meresi hibaszorasba. Felbontastol fuggetlenul a procinak ugyanannyi ember mozgasat, ugyanannyi repesz palyajat, stb kell szamolnia, az o dolga felbontastol fuggetlen.
[ Szerkesztve ]
Melyik volt előbb, a tyúk vagy a tojás? A tojás... mivel az reggelire volt... a tyúk meg ebédre.
-
Hannibhál
őstag
annyiban nem helyes a logikád, hogy igaz hogy ugyanannyi objektum fizikáját kell számolnia, viszont gyakrabban, mert a vga több fpst csihol ki magából, s ha jól tudom mindene gyes képkockához számol a cpu is, ergo ha több képkockád(fps-ed) van ugyanazon objektumszám mellett, akkor bezony nagyobb terhelés éri a cpu-t is
Gépelés nem az erősségemasdsdk
-
Devas
őstag
válasz Hannibhál #779 üzenetére
Ezt eddig is tudtuk. Ha cpu limites szitunal csokkented a felbontast, akkor nem no az FPS. Ha VGA limites szitunal csokkented a felbontast, akkor jobban ki lesz hasznalva a CPU, tehat no az FPS.
Kb ezt irtad le te is.Melyik volt előbb, a tyúk vagy a tojás? A tojás... mivel az reggelire volt... a tyúk meg ebédre.
-
Devas
őstag
válasz Hannibhál #781 üzenetére
Mert en alapbol cpu limites sziturol beszeltem. Ugyan a hozzaszolasban kulon nem emlitettem meg (en hibam), de valamennyire sejtheto volt az elozmenybol.
Pongyola logika alatt azt ertettem, hogy vannak akik ugy gondoljak, hogy ha cpu limit eseten csokkentik a felbontast, akkor csokken az FPS, mert nagyobb nyomast helyezunk a CPUra. Meresekkel kimutathato is ez neha kis mertekben, de szerintem ez meresi hibaba belefer. Hiszen nem kell tobb objektum mozgasat szamolnia a procinak, nem lesz rajra nagyobb nyomas.
[ Szerkesztve ]
Melyik volt előbb, a tyúk vagy a tojás? A tojás... mivel az reggelire volt... a tyúk meg ebédre.
-
Ribi
nagyúr
Játék motor függő is.
Én még teszteltem c2d-vel bf3 multit. Minél magasabbra vettem a részletességet, annál "simábban" ment a játék, igaz csökkent az fps, de nem akadozott annyira és játszhatóbb volt. VGA miatti szaggatások nem voltak olyan zavaróak mint a CPU miatti meg megakadás. -
Hannibhál
őstag
Magasabb grafikán ugyan úgy cpulimited lesz, volt erről tesztem is, azért tűnhet úgy h csökkenti a magasabb felbontás a cpulimitet mert a vga kap akkora plusz terhelést, hogy már az lesz a szűk keresztmetszet. De ha nem kap akkorát akkor kb ugyanazokat az fpseket kapod mint az alacsonyabb felbontáson
Gépelés nem az erősségemasdsdk
-
Ragnar_
addikt
Az valószínű, hogy egy FHD-ben VGA limites engine magasabb felbontáson is az lesz, de nem csak ebben a tesztben lehet totál ugyanolyan FPS-eket látni , ha olyan az engine.. (És a 4K-s FPS annak akkor is infó aki olyan felbontáson játszik, az FHD alapján nem lehet csak saccolni a 4K FPSt, és egy tesz azért teszt, hogy mérési eredmények alapján készüljön..) Most akkor ez alapján meg lehetne keresni a procilimites engineket és azzal tesztelni a procikat, függetlenül attól, hogy mennyien játszák az adott játékot.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Habugi
addikt
válasz Hannibhál #787 üzenetére
A felbontás emelésével, legyen az natív vagy VSR/DSR igenis csökkenthető a CPU limit, a mértéke csak attól függ h pl natív 1080p helyett 1440p vagy mindjárt 4K-ról beszélünk.
Sokkal több számolnivalót ad a CPU a VGA-nak egyetlen "megszólítás" alkalmával, nem mellesleg a felbontás emelésével csökken az FPS is, beállításoktól függően, kvázi így a kirajzolandó képkockák száma is csökken, ez még egy lapáttal rápakol arra h csökkenjen a CPU --> GPU interakció, így a CPU terheltségének mértéke is.
Rengeteg az idevonatkozó tévhit de ha a mai viszonykat/állapotokat nézzük akkor elmondható hogy pl DX11 esetében, FHD mellé kell a lehetőleg egy szálon legerősebb CPU/magas órajel, főleg akkor ha magas FPS-el szeretne játszani az ember, lásd ~144+ Hz-es TN géjmör kijelzők esetén pl..
(#789) Ragnar_:
Nem valószínű hanem teljesen biztos, ezért írta gbors hogy teljesen felesleges ilyen esetben magasabb felbontásokon is mérni.
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
veterán
CPU -nak lényegében mind1, hogy milyen felbontáson megy a játék, a pixelekkel a VGA foglalkozik nem a CPU, viszont grafikai effektek számítanak.
A CPU terhelését lehet csökkenteni a képkockák számának visszafogásával (Vsync, frame limiter, GPU limit előidézése), vagy bizonyos grafikai effektek visszavételével mint pl. az elláthatóság, tükröződések vagy a valós idejű árnyékok, de a felbontás állításával nem.
-
Habugi
addikt
Azért nem mindegy neki a felbontás mert egyben ő maga az, rengeteg egyéb dolga mellett aki a VGA-t "vezényli". Vsync/FRTC és egyéb frame limiterek mellett azért tapasztalható CPU terhelés csökkenés is (mert ugye ilyenkor a GPU sem fullon pörög), mert ezekkel egyben a VGA/GPU által elvégzendő feladatok/kiszámolandó framek száma is korlátok közé fogható, kvázi a VGA számára/felé kiadott utasítások száma is korlátozható.
Az hogy "effekt" szinten mi mennyire fogja meg a CPU-t vagy adott esetben a GPU-t az teljesen motor függő.
Tévedés jogát fenntartva.., ha rosszul tudom majd egy sokkalta hozzáértőbb kijavít.
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
-
Ragnar_
addikt
De aki a 4K FPS-re kíváncsi annak még mindig infó. Függetlenül attól, hogy tökmindegy milyen procit rak a VGA mellé, 65 vagy 45 FPS nem biztos, hogy mindegy. Más kérdés, hogy ha nem a tesztben szereplő VGA-ja van akkor nála akár előbb is lehet VGA limit alacsonyabb FPS stb. De ugye ebben az esetben ha 1080Ti-vel VGA limit van akkor kb. bármivel.
A kérdés: Érdemes 1000$-os procit venni az alábbi játékokhoz 4K felbontásra ?
Nem:
Talán:
Az utóbbi grafikonon látszik, hogy még 4K-n nincs procilimit, mint az előző esetben...
(Ezek egyébként viszonylag régi eredmények, csak példaként, hogy vizuálisan is lehessen látni, hogy kb. mire gondoltam..)
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
veterán
Miért CPU tesztet nézel,
ha arra vagy kíváncsi, hogy mennyi fps -t tud a 1080 Ti 4k -ban?A proci ugyan annyi fps -t fog tudni 4k -ban mint 1080p -ben,
tehát ha 1080p -s proci tesztben tud 60 fps -t, akkor 4k -ban is fog tudni, ha a VGA bírja tartani vele a lépést.[ Szerkesztve ]
-
Habugi
addikt
A grafikonok alapján pont fordítva..
Divisionben míg 1440p-ben a Ryzennel kicsit lemaradt avg FPS terén adott VGA, addig 4K-ban teljesen egálra jöttek ki, kvázi mindegy miért, szimplán motor/API/CPU órajel stb esetleg ezek együttes hatása okán de gyengébbnek bizonyult az 1700as.
Nem feltétlen mondanám h CPU limites 1440p-ben az 1700as mert itt ugye erősen befigyel a mihez képest, ugye HEDT.., maximum önmagához képest, simán elképzelhető h a mérés közben ki volt akadva 99%-on a GPU usage.AotS pedig egy egészen más állat, ugye gyakorlatilag nem is játék vagy legalábbis nagyon kevesen játszák, inkább mondanám egyfajta interaktív Star Swarmnak, ugye amilyen szerepet betölteni hivatott az AotS DX12 ügyileg (RTS - egységszám - DX12) a Star Swarm gyak. echte erre volt hivatott csak éppen a Mantle esetében.
Igencsak CPU intenzív, szándékosan.. és pont hogy még 4K-ban is erősen CPU függő emiatt, egyrészt a DX11-DX12 kontraszt alapján, másrészt a két CPU viszonyán is világosan látszik.
Egyik grafikon sem volt teljesen ideillő jó példa sztem..
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Ragnar_
addikt
Természetesen VGA limitről van szó, nem procilimitről . Tehát Divisionnél 'tökmindegy' a proci, míg AotS-nál erősebb proci több FPS-t hoz, nem is kevéssel 4K felbontásban. Az viszont valószínű, hogy a Division FHD-ben is VGA limites már, de egy FHD tesztből akkor se fogjuk tudni a 4K FPS-t, tehát egy 4K teszt is infó. Na mindegy, igazság van mindkét állításban, azaz egyes esetekben felesleges a 4K teszt, egyes esetekben nem.
(Amúgy pont az AotS gyorsult elég jelentősen Ryzeneken az első tesztek után némi optimalizációtól..)[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Devas
őstag
(#786) Ribi
Igen, valószínűleg ez azért lehetett, mert nem volt akkora szórás a frametime-ok között.
Például a procid képes 40-60 FPS-re, te pedig addig emelted a részletességet, hogy a VGA-d mondjuk 30-45 FPS között teljesítsen, így például kaphattál végeredményben 30-43 FPS-t, ahol sokkal egyenletesebbek a framtime-ok, mint 40-60 FPS esetén. Játékmotorfüggő persze, hogy mekkora a szórás az FPS-ben CPU és VGA terén, ahogy írtad is.(#796) Loha
Ott a pont. CPU tesztnek valójában egy 720p-s mérés is elég lenne és a VGA kihasználtságát 90% alatt tartani, ha kell a beallítások finomhangolásával.
VGA teszteknél meg mehet minden maxra és lehet tesztelgetni kb az összes létező felbontáson, de csak ahol VGA limitünk van. A VGA kihasználtsága nem pisloghat be 99% alá egy pillanatra sem.De neked ezt persze nem kell magyarázni, szerintem te nagyon képben vagy a dolgokkal, ahogy gbors is.
Melyik volt előbb, a tyúk vagy a tojás? A tojás... mivel az reggelire volt... a tyúk meg ebédre.
-
Pécsi gyerek
addikt
válasz #38075904 #775 üzenetére
Tévedsz,nem múltak el ezek a xeonos idők Nagyon sokan használjuk a mai napig.Persze az új procik,agyonverik,de sokan vígan elvagyunk vele az új játékokban is.Nem kell mindenkinek 60+ fps.Mondom ezt úgy ,hogy a g4560- am a másik gépben 2 mag 4 szállal jobb,mint a régi 4 magos xeonom.Sajnálatos,hogy itt sosem az igényeket nézik,hogy adott proci vga valakinek elég e.Nem mindenki hardcore gamer.Persze ha valakinek van rá igénye/pénze az nyugodtan vegyen i5/i7,ryzen procit,nem bánja meg
Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ Intel Core i5 11400F / i9 11900KF / i9 11900K tálcás processzorok 27% áfás számlával
- Új bontatlan, dobozos, számlás, garanciális i9 13900K CPU akció!
- Beszámítás! Intel Core i9-11900 Processzor - Garancia & Számla - Utolsó Darabok
- ! Intel 13700KF + ASUS TUF Gaming Z790 Plus D4 + Kingston FURY DDR4 3600MHz CL18 !
- Beszámítás! Intel Core i3 9100 4 mag 4 szál processzor garanciával hibátlan működéssel