Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Samus

    addikt

    Az első, és eddig utolsó motorom egy Aprillia SR50 volt, fekvő vizes minarelli blokkos, sajnos tuningos (persze az eladó azt mondta, hogy egy német papa használta, csak horgászni járt vele, biztos egy versenypályán keresztül). Bazi nagy karbi volt rajta (gyári 14es helyett 21mm torokátmérőjű), a röpsúlyok és kontrasztrugó is tuning (piros súly, lila rugó), a kipuff pedig Leo Vince TT. Nagyon sokat evett (5 liter), de brutál módon ment, a szerelőm 70 kiló volt, alatta 90et (az óra ekkor 110nél járt, eddig van számozva), alattam 70et,pedig én súlyosabb alkat vagyok. Úgy gyorsult, mint egy rakéta, a kis 50es.

    Sajnos elég sok gondom volt vele (henger talp tömítés már a vételkor, köpte a gyertyát a karbi miatt, egyszer elszakadt a variátorszíj, megnyomta a főtengelyt, a variátorház emiatt kóválygott, szíjakat ezután 500km alatt megette, mikor pedig a hátsó tengely szimmering is elszállt (szétkente a végáttétel olaját a keréken), eladtam), de amíg ment, szerettem.

    '' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

Új hozzászólás Aktív témák