Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Wlac
Ármester
A Sony exkluzívokra annyira nem jellemzőek a bugok (kivéve a Days Gone), így felesleges amiatt várni (igen, amúgy leesett, hogy viccelni próbáltál).
Ellenben 3-4 év nagyon sok a gaming világban. Én nem rég toltam végig a Horizont, és bár tetszett, de több olyan megoldás is volt benne, amit egy később jövő rivális már sokkal jobban megoldott. Ez persze nem csökkentette a Horizon érdemeit, de messze nem aléltam el tőle annyira, mint azt tettem volna három éve.
“The wha-"
-
Wlac
Ármester
Például a mászás. Az AC: Originsben bárhova fel tudtam mászni, ehhez képest a Horizonban nagyon kötött pályán tudtunk csak mozogni. Csak az adott liánon lehetett, hiába volt ott mellette egy látszólag optimális kiszögelés, a készítők nem akarták, hogy ott menjünk. A Horizonban jobb a mászkálás, mint az AC Syndicate-ben vagy épp a Rise of the Tomb Raiderben, mert nem tolta annyira az arcunkba, hogy hol lehet felmenni, viszont az Origins rendszere után mégis fapadosnak hatott (nekem, idén!).
De ilyen dolog a vadászat is, ami az RDR2 után nagyon leegyszerűsített volt.És ahogy telik az idő, egyre több ilyen dolog lesz. Ismétlem magam, nem azt mondom, hogy a Horizon kevesebb ezáltal, vagy az előbb említett Origins jobb játék, hanem azt, hogy miután elmúlik a kezdeti "hűbazd micsoda grafika/világ/stb" érzés, ami egy open worldnél bizony arányaiban hamar el fog, akaratlanul is felötlik az emberben az, hogy "bezzeg az XYZ játékban ezt jobban megoldották".
“The wha-"