Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pingüino

    senior tag

    válasz dkess #201 üzenetére

    Huhh...
    Szerintem járd körbe kicsit a témát, mielőtt ilyeneket leírsz.
    Az a baj a belsőégésű motorral, hogy egy szűk fordulatszámtartományban hatékony, ahol leadja a maximális nyomatékát. Alul és fölül iszonyat sokat romlik a hatékonysága, ezzel pedig nő a fogyasztása, és a CO2 kibocsátása is. A villanymotor pedig pont ezen segít. Elinduláskor és gyorsításkor, mikor erőlködik az autó, mert meg kell mozdítania a saját súlyát, ráadásul alacsony motorfordulattal, a villanymotor hihetetlenül hasznos.
    Nézegess kicsit teszteket, hogy ugyanabban a méretkategóriában mennyit szennyez egy benzines, és mennyit egy hibrid autó. Ég és föld a különbség.
    És akkor még nem említettem olyanokat, hogy a benzinsek start-stop rendszere nem tesz túl jót sem az aksinak, sem az indítómotornak. Hibriddel viszont pirosnál, vagy dugóban áll a benzinmotor. 0 fogyasztás, 0 emisszió.
    A fékerővisszatöltés már csak hab a tortán.

Új hozzászólás Aktív témák