Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • torma1981

    veterán

    válasz pcnet #2339 üzenetére

    Azért ezt nem értem. Ahány Tesco annyi ügyfélszolgálat? Nálunk Pécsi üzletben nem volt semmi gond. Kérdés nélkül adták a 2 év garanciát. Lehet az árúház vezetője mondta az ügyfeleseknek hogy így adják? Komolyan nem értem.

  • poczabence

    tag

    válasz pcnet #2339 üzenetére

    Sziasztok!

    Leírom a történetemet én is, nem is ragadtam volna "tollat", ha nem így viselkednek velem.

    Az itteni Tesco-ban egy darab sem volt kirakva, amikor rákérdeztem, hogy van-e, akkor annyi volt a kérdés, hogy fehér, vagy fekete kell-e? Mondtam, hogy fekete, erre az volt a válasz, hogy jó, úgyis csak az van. Majd közölték, hogy várnom kell (mint kiderült kb. 20-30 percet), mert annyira elzárt helyen őrzik, hogy nem lehet könnyen hozzáférni. Végül kaptam egy feketét, majd kértem, hogy próbáljuk ki. :)

    A faszi készséges volt, de a fóliát mindjárt le akarta szedni, mondtam, hogy nem kell, majd megoldom (gondolva, a körömlakkos megoldásra). A frissítés szépen felment. Faszikám próbálta a nyelvet kiválasztani, de nem sikerült neki, majd közölte, amikor elkértem, hogy ő nem merte így megnyomni. :D Tök gyors volt meg minden, örültem neki nagyon. Amikor a garanciára kérdeztem, egyből 1 évet mondott, majd miután mondtam, hogy 2 év, akkor nem vitatkozott, azt mondta, hogy az ügyfélszolgálatos majd biztos tud róla.

    Fizettem, majd jött az ügyfélszolgálat... A hölgy lepecsételte szépen az eredeti dobozban lévő garanciát, majd amikor mondtam, hogy 2 év, illetve a közleményre hivatkoztam, akkor azt mondta, hogy rosszul tudom, mert ez csak korábban volt így, mivel már csak 1 évet adnak ők, majd 1 év után nekem kell szervizbe küldenem. Hiába mondtam, hogy 2 év, nem engedett. Kikérte magának, hogy ő nem fog csak úgy nekem 2 évet adni, nem teheti meg. Azt is mondta, hogy már a gyárban kicserélték jóra a garanciát korábban volt hibás, ami most van benne az teljesen jó.

    Ekkor eljöttem, majd a parkolóban kikerestem a közleményt és visszamentem, majd megmutattam a dolgot. Továbbra is neki állt feljebb, majd már le is tegezett, nagyon nem tetszett neki, hogy reggel 7kor valaki ilyennel cseszteti. Mondtam neki, hogy akkor hívjon fel valakit, aztán tegyük tisztába a dolgot. Hívott valakit majd elfordulva a telefonba elkezdte a szövegét, hogy itt van xy erősködik, hogy 2 év mit csináljak stb. Majd közölte, hogy nincs itt senki, kivel beszéljen. Próbálta a feletteseit elérni, kevés sikerrel ( elvileg 9 után érkeznek ), majd miután 20 percet próbálkozott mondtam, hogy jó, akkor pénz vissza. Itt mindjárt megenyhült, hogy jó, visszaadja, majd próbálkozott a közleményes számokkal, amit mutattam neki, meg szidta picit a belsős hálózatot, hogy ő ezeket a számokat nem látja, mert nem éri el, meg nem adták meg neki, de sajnos azokat sem vették fel. A végén még egy sajnálom, hogy nem sikerült is kijött a száján.

    Ha nem lett volna ilyen lekezelő, akkor hagytam volna a fenébe és elhozom 1 év garanciával is. Nos, így nem lett nekem Op3n Dott tabletem. :U

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák