Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Shyciii

    veterán

    válasz NemMo #17 üzenetére

    Ahogy írják egyre jobban beszaladsz a f.szerdőbe, és magadnak rugod az öngolókat. A Oneplus már a legelső telefonjánál a Oneplus One-nál úgy intézte nekem a garit, hogy leadtam a hibát, a megadott címre kijött a DHL, másfél nap alatt kínában volt náluk a cucc (DHL Express), fél nap alatt elbírálták, hogy mehet a cseretelefon, majd DHL Expressel visszaküldték ami szintán másfél nap, és már a vadi új készüléket nyüstöltem. No ez hogy is működik Mo. garis készüléknél? Jó esetben jön futár aki elviszi a kijelölt szervízbe (jó esetben, de inkább neked kell rohanbgálnod), majd a szervízben alsó hangon 1 hetet ülnek rajta, de van az simán 3 hét is, majd jön vissza a készülék javítva, ami sokszor rosszabb, mint volt, ezért újra eljátszod ezt a kört. No ezekután ritka nagy f.sz, aki a Oneplus garanciáztatását szídja.
    jah és mielőtt azt mondod, hogy Oneplus fan vagyok, akkor csak közlöm, hogy az uccsó Oneplus telóm a Oneplus 2-es volt, úgyhogy eléggé messze vagyok én ettől. A különbség kettőnk között az, hogy nem magyarázok tudatlanul baromságokat sokadjára, hanem van tapasztalatom, de minimum tájékozódom, ha nincsen...

    [ Szerkesztve ]

  • Shyciii

    veterán

    válasz NemMo #27 üzenetére

    Nem. A f.szerdőzés akkor jött már miután felhívták a figyelmedet, hogy baromságokat mesélsz, és te továbbra is hajtottad a hülyeségedet, mint most is. Más már rág csendben meghúzná magát te pedig még mindig rázod azt a bizonyos fát...

Új hozzászólás Aktív témák