Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz NemMo #17 üzenetére

    Egen, a helyzet az, hogy te vagy a villamos.

    Először is halvány segédfogalmad sem volt arról, hogy hosszú évek óta EU-n belülről érkezik a Oneplus.net hivatalos oldalról megrendelt telefon, és nem kínából. Vagy az amazonról.

    Másodszor a Oneplus ügyfélszolgálata nagyjából a legjobb, ami a piacon van. Honlapon ticketet nyitsz, megbeszéled az ügyfélszolgálattal, hogy mi a bajod, majd futár jön a telefonodért és futár hozza vissza. Függően a körülményektől, 3-5 nap alatt általában megvan a javítattás. Mindezért nem kérnek horror árat, egy aksicsere egy Oneplus 3T-ben 30 euró a gari lejárta után. Élő gari esetén ingyenes volt. Volt dolgom LG és Samsung telefon gariztatással, egyik sem volt egy sima ügy, és pláne nem gyors...

    Harmadszor, ha neked Huawei vagy Samsung kell, mert bemehetsz egy boltba megvenni, akkor vegyél olyan telefont. A Oneplus nem erre az üzleti modellre épült.

    De itt konkrétan Te voltál az, aki ostobaságokat hadoválsz össze-vissza nulla, ismétlem, 0 tudással, majd miután felhívták a figyelmedet, hogy hülyeségeket írkálsz, még Te vagy megsértődve... :U

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz <Lacy85> #34 üzenetére

    Miért hasonlítod össze a szolgáltatói csomagárakat egy független telefon árával? :U

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz NemMo #35 üzenetére

    Tévedtél abban, hogy honnan hogyan érkezik a telefon. (Nem Kínából)
    Tévedtél a gariztatásban. (Nem kínába megy gariba a telefon, és nem neked kell intézni)
    Tévedtél abban, hogy honnan lehet hivatalosan hozzájutni.

    Ezekkel kapcsolatban kaptad az ívet, és nagyjából ez volt az első megnyilvánulásod arról, hogy esetleg a #10 és #12-es hsz.-ben (diplomatikusan szólva) teljes valótlanságokat állítottál.

    Ha annyit írtál volna, hogy ennyiért drága ez a telefon, nagyjából senki sem reagált volna hozzászólásodra.

    De mivel teljes valótlanságokat hordtál össze, és amikor erre felhívták a figyelmedet, újfent tévedésektől hemzsegő dolgokkal reagáltál... szóval teljes joggal osztottak ki, már megbocsáss...

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz tixem #43 üzenetére

    Innen jön az, ami mellette vagy ellene szól.

    Félreértés ne essék, én is úgy vélem, hogy a "flagship killer" féle Oneplus starttól jó messzire kerültünk. Szvsz az volt a beetetés korszaka, megalapozták a márka arculatát, kiépítették a szolgáltatás hátterét, a marketinget, bevitték a köztudatba a márkákat (a munkahelyemben is az iPhone tulajok a "jó" androidos telefonok kapcsán a Oneplus-t hozták fel példának, amin eléggé meglepődtem, mert nem hittem volna, hogy ismerik...).

    Ha a vásárlóknak izlését eltalálják a telefonjaikkal, akkor ez nem rossz választás. Nekem például sem a notch (emiatt eleve nem is érdekelt a Oneplus 6/6T), sem a lyukas kijelző nem tetszik. Egen, emiatt a sima Oneplus 7 is megy a levesbe, engem nem érdekel. A 7 Pro érdekelne, ha tényleg olyan jó lesz, amilyennek ígérkezik. Ismerem az OOS-t, tudom, hogy bár itt is előfordulnak nyűgök, de alapvetően stabil és folyamatosan frissített OS-t tudhatok a telefonomon. Ismerem a szervízüket, és jók a tapasztalataim az ügyfélszolgálatukkal.

    Szóval ha most egy 7 Pro, egy S10+ és egy P30 Pro között kéne választanom, én a 7 Pro nyerne egyértelműen. Csak itt jön a másik dolog, mert nekem a 6/128-as méret szvsz elég lenne nekem, de ezért is sokallom a 221e Ft (tehát feleslegesnek tartom a legnagyobb verziót). Nem azért, mert ár/értékben nem lenne jó (mert az), hanem mert ennyi pénzt én már sokallok egy telefonért...

    De azt én is elismerem, hogy a Oneplus már nem a 'bestbuy' a kategóriájában, hanem csak egy az élbolyban lévők közül...

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz NemMo #48 üzenetére

    Hivatalosan az amazonról és a oneplus honlapjáról lehet nem? Ebben mi a tévedés?

    Annyi, hogy az Amazon nem hivatalos eladó. Az Amazonon van egy csomó viszonteladó, akik árulnak Oneplus telefonokat, ha mondjuk megnézed ezt a példát, akkor jobb oldalt ott látod, hogy "Ships from and sold by NGP STORE USA."

    A maximum, amit találsz, az a 'Fullifiled by Amazon', mint például ez az adott példa. A Fullifiled by Amazon azt jelenti, hogy a viszonteladó számára az Amazon végzi a raktározást, csomagolást és a szállítást.

    De az Amazon maga nem árul Oneplus telefonokat, nem fogsz olyat találni például, hogy "Ships from and sold by Amazon Global Store UK.". Mert ez jelentené azt, hogy az Amazon hivatalos eladó.

    Amúgy a kifogásom lényege nem az volt, hogy kínából vagy üzbegisztánból, hanem hogy csak rendelni lehet tökmindegy honnan és nem tudok bemenni egy üzletbe megvenni.

    A #10-es hsz.-ben pontosan azt írtad le, hogy "260ezer lesz a pro és kínából kell megrendelni a telefont és, ha bármi baj lenne, akkor kínába kell visszaküldeni gariztatni".

    Szóval ezzel kezdted, ez volt a lényege. Ebbe kötöttek bele többen is, és teljesen jogosan...

    Ha te meg akarod tapogatni a telefont megvétel előtt, mindezt Magyarországon, akkor ez nem a te telefonod, ennyi. Ebbe senki sem köt bele, senki sem fogja kommentálni...

    Te még mindig azon vagy besértődve, hogy hatalmas tévedéseket írtál le nagy mellénnyel, majd elég nehezen viseled, hogy márpedig tényleg tévedtél.

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz NemMo #55 üzenetére

    Sacc per kábé utoljára veszem a fáradtságot, hogy ugyanazokat a köröket lefussam veled...

    Amúgy meg nem tudom mivel lenne rosszabb kínába küldeni, mint csehországba vagy hol van a hivatalos szervíz itt a küldésen volt a lényeg (igen egy tárgyi tévedéssel megfűszerezve).

    Ha én mondjuk Érden leadom garis javításba a Samsung telefont, azt sem helyben fogják megjavítani, hanem elküldik a központi szervízbe. Hogy az merre van, az téged pont, hogy nem kell érdekeljen.

    A különbség tehát annyi, hogy az egyiknél Te besétálsz egy boltba, vagy ügyfélszolgálathoz, ahol van garis ügyintézés, a másik az, hogy eljön egy futár az általad megadott helyre, általában egy héten belül visszahozza a kijavított telefont.

    Izlések és pofonok, kinek mi jön be, de akárhogy nézem, a Oneplus szolgáltatása eléggé prémium szint...

    Arra pedig, hogy nem kötelező ilyet venni, akkor csak dícsérni lehet? Véleményemet nem írhatom le?

    Akkor sokadszorra: senkinek sem az volt a baja, hogy drágálod a telefont ilyen vásárlási feltételek mellett. Ami miatt mindenki rajtad élezte a nyelvét az az általad "tárgyi tévedések" kategóriájába eső marhaságok voltak.

    Hiába próbálod összemosni a kettőt, senki sem amiatt élcelődött rajtad, mert neked nem tetszik az, hogy nem tudod megtapizni a készüléket megvétel előtt.

    Azt is leírtam már többször, hogy ha a "tárgyi tévedéseidet" nem írod le, akkor kb. semmiféle reakciót nem váltott volna ki a hozzászólásod.

    Kérjek bocsánatot, mert tévedtem kínával kapcsolatban

    Érdekes kettőség látok abban, ahogy amikor Timer felhívta a figyelmedet, a "Tárgyi tévedésedre", akkor ilyeneket engedsz meg magadnak, hogy idézem "Talán a beszólogatás helyett érvelni kéne, már ha képes vagy a kultúrált kommunikációra.", most meg azon lamentálsz, hogy ha már tévedtél, akkor vajon bocsánatot kellene-e kérned ezért.

    Ha már a kulturált kommunikácóról beszélünk, én mondjuk személy szerint azt tartom gerinces és korrekt hozzáállásnak, hogy ha hibázunk, akkor azt beísmerjük.

    Hogy Te hogy állsz ezzel a kérdéskörrel azt a hozzászólásaidból én csak annyit veszek le, hogy megpróbálsz terelni és másra kenni a felelősséget (ismét tőled: "Abban a bizonyos erdőben nem én rohangálok, de az igaz, hogy én vagyok hülye, hogy fanokkal próbálok beszélgetni és érveket ütköztetni. " vagy "Jó a gariztatásban tévedtem, de ez a mondandóm 30% volt a többi 70ről mélyen hallgatott mindenki. Dióhéjban 260ezer szerintem drága ezért a telefonért."). Mert ha másoktól elvárod a "kulturált kommunikációt", akkor neked sem ártana gyakorolni.

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz csako #123 üzenetére

    És mire használod, milyen érzékelhető, valódi előnyöd származik az 5G-ből? :F

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz csako #125 üzenetére

    Megbocsáss, de amit a Oneplus csinál, az gyönyörű elkendőzése annak, hogy ők maguk sincsenek tisztában, mire lesz jó az 5G. Nincsenek konkrétumok, nincsenek határozott elképzelések, csak magasröptű, de üres lózungok és brainstormingok...

    Csak nézz rá:

    -Önvezető autók: ez nem a telefonod dolga lesz.
    -Orvosi képzés: miként, hogyan? Miért a telefonoddal?
    -VRlog: Szoktál VR-ozni? A többség nem. Tehát erős rétegigény (és ismét: a telefonoddal?)
    -Orvosi monitorozás: ehhez a 3G vagy a 4G is elég lenne, csak legyen mindenhol. Meg legyen olcsó.

    És a többi és a többi...

    Az 5G egy akkora lufi, mint ide nagykáta, lehet hasonlítani nyugodtan a 3D TV-khez, az IoT-hez és a többi hasonló dologhoz, amit agyonhypeolnak, majd rájönnek, hogy mégse olyan jó, túl drága vagy csak simán nem találják a helyét a felhasználói piacon.

    Abban nincs vita, hogy előbb-utóbb majd át kell térni az 5G-re. De akkor, amikor már kiforrott lesz az egész, az 5G szabvány még most sincs véglegesítve! Az IMT-2020 elnevezéséből következően azt várják, hogy ez 2020-ban fog elkészülni.

    Szóval van-e értelme 5G telefonnak most? Nincs. Nem tudod, hogy a szolgáltatód milyen frekvenciákat fog használni, hogy a telefonod pontosan milyen frekvenciákat képes kezelni, és így tovább. Szóval simán benne van a pakliban, hogy megveszed az egyik első 5G telefont, majd nem fogod tudni használni a saját mobilszolgáltatód hálózatán. Ez el volt játszva ugye a 4G esetében is. Csak már nem sokan emlékeznek rá...

    Szóval especiel az 5G kapcsán a gyártók pontosan azt csinálják, hogy igyekeznek ezt a reakciót kiváltani, ami nálad is most lezajlik: a "kell nekem" érzést felépítik, miközben a vásárló maga sem tudja, hogy jó-e, kell-e neki az, ami miatt megveszi az új készüléket...

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák