- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Házimozi belépő szinten
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen RAM-ot vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Autóhifi
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#54625216
törölt tag
A VR piac attól fog fejlődni, ha lesz elegendő minőségi tartalom, ehhez pedig az kell, hogy a kiadóknak megérve VR-re fejleszteni.
Az Oculus - szemben a Vale-val - az "out of the box" megoldásokat kedvelő home piacot célozza. Itt nem a minél jobb ár/teljesítmény meg a nyílt platform a fő szempont, hanem hogy elegendő minőségi tartalom legyen rá minél könnyebben elérhető.
Ez pedig csak akkor jön össze, ha az ökoszisztéma zárt és van megfelelő minőségellenőrzés, így a kiadóknak megéri nagyobb pénzeket tolni a fejlesztésbe, mert garanciát látnak a megtérülésre.
Nézd csak meg a nintendo kézi konzolokat: eleinte alig van rájuk tartalom, de ami van, az eladja a hardvert, utána meg már a kiadóknak is megéri portolni a játékaikat, mert elég nagy a piac.
Na az Oculus is ide akar eljutni, mielőtt hivatalosan is támogatná a PC streaminget.Amúgy szerintem idővel lesz Questre is rendes, támogatott streaming, másrészt gyanítom, hogy a következő Oculus HMD amolyan Quest-Rift hibrid lesz, azaz vezetékkel PC-s, anélkül mobil VR.