Hirdetés
-
Megjött a Philips 21:9 képarányú, 175 Hz-es QD-OLED monitora
ph Az Evnia termékcsalád új, 86,36 cm-es modellje a VESA DisplayHDR True Black 400 mellé ClearMR 9000 validációt is kapott.
-
Már tudjuk, hogy mikor érkezik a NieR: Automata második szezonja
gp Alig néhány hetet kell már csak várnunk és folytatódik az anime széria.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
-
titán
válasz Penguin95 #115 üzenetére
Azt ugye tudod, hogy ilyen nincs, hogy "fokokkal jobb" vagy hogy "x fokot jelent". Attól függ, hogy milyen körülmények között méred. És olyan mérés nem volt, ahol ugyanolyan körülmények között hasonlították össze az AMD-féle forrasztás és delid különbségét, az intel-féle forrasztás és delid különbségével.
Egyébként mitől lenne különbség, tök ugyanazt a forrasztási technológiát használja mindkét cég évtizedek óta.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Geri Bátyó #121 üzenetére
És a folyékony fém felé nem ront, csak a megfagyott fém felé?
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Oké, de ez megint nem arról szól. Nem ettől lett 9/akárhány fok a mindig emlegetett tesztben, hiszen ott nem csiszoltak. Kutya se csiszol, extrém tuning pedig nem ér.
(#125) Tomkaa
Nehéz annyira félreérteni dolgokat, hogy ne sikerüljön felfogni, hogy a papíros csiszolgatás az extrém tuninghoz kell. Az extrém tuning pedig nem arról szól, hogy valaki csillogó, villogó extrém ruhában tuningol, hanem hogy speciális körülményeket teremtve tuningol "csak a vicc kedvéért". L'art pour l'art. De, mint említettem, ezt azért a népek jó része megérti. Nyugi, az AMD procikat is éppúgy csiszolni kell, ha valaki olyan eszement, hogy a tuning listák első helyeire szeretne pályázni.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Jelenleg a Tesla aksik 90%-a újra felhasználásra kerül. Nem újrahasznosításra, mert az más. Egyszerűen a cellák túl jó állapotban vannak ahhoz, hogy ne legyen hatalmas érték egy Tesla akkupakk. Nagyon drágán cserél gazdát a használt piacon, és a 10+ év autós használat után benne van még 10-20 év helyhez kötött üzem lokális energiacellaként.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz capulet75 #224 üzenetére
Oké, de mihez képest. A hasznosíthatóan termelt energiához képest? (tehát hatásfok szerint) Lóf..zt. Abszolút értékben, aminek semmi értelme, nem lehet semmilyen következtetést levonni belőle. A belső égésű motorok hatásfoka borzasztó az erőművekéhez képest.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Azt leszámítva, hogy a villanyt nem kell szervizelni, mert kvázi nem romlik el. A villanyautók szervizstatisztikái földön kívüliek a belső égésűekhez képest. Pont ez, ami miatt olyan rohadt drága a villanyautó: nem lehet veszteséggel árulni, és majd a szervizen behozni, mint az olcsó benzineseket szokás.
evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Politika
- Béta iOS-t használók topikja
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Kutya topik
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen egeret válasszak?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...