- Házimozi haladó szinten
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- Milyen TV-t vegyek?
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPad topik
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
aham azóta se jött ki róla semmi i nfó, nem véletlenül.Közben több hozzáértő elkezdte boncolgatnia demót: [link]
aztán ez lett a vége: [link]
Az egy nagyon fasza marketing volt amit bevett mindenki aztán azóta terjeszti az igét. Aki kicsit is dolgozott akár hobbiból RT vel, hobbi renderelésből bármiből az tudja, hogy nem esik le a fáról a valós idejű RT semmilyen subgroupokkal sem,ehhez erő kell. A jelenlegi RT beépítések csak a felületét súrolják annak amire képes lehet a Raytracing és hiába írod, hogy hasonló megoldást lehet elérni előre letárolt megoldással, a z RT lényege nem az hogy szebb legyen, hanem hogy reális valós időben a játékos döntései alapján hozott változások fényében gerenrálja az effekteket.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
részegységek/ tömbösített voxelekre utaltam vele ami az eljárás egyik lényegét adná szerinted.
Ez nem változtat azon, hogy Vega 56-n egy közel sem olyan részletességű RT futott mint BF5 alatt. nem tolta túl, a Crytek nyilatkozott az ügyben, második link.... Ráadásul előre letárolt jelenet volt amit valós időben számoltattak ki vele, nem ingame.
Te írtad valamelyik cikk alatt,hogy a voxeleket csoportosítva ütköztetve lehetne gyorsítani az eljárást.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
VXGI is ilyen csoportosítás alapján működik, bár nem túl gyors,, az igaz,de így is erőforrást spórol. Ha jól értelmezem akkor jelenetenként csak azokat az egységeket dobja ki amikkel valós ráhatás illetve ütközés történt a többit bent hagyja, szemben a DXR rel ami minden egyes jelenetnél új csoportot alkalmaz.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
hogyne . Honnan van az infó? valami belsős kapcsolat amiről senki nem tud?
100 címről beszélünk amiben Nvidia biztos vagyok hogy segítséget nyújt az érintetteknek.Hosszú tesztelni? egy oylan eljárást amit eddig nem alkalmaztak még a játékfejlesztők. Ezen meglepődjek?
Szerintem alaptalan vádaskodás amit írsz.Ilyen dolgokat esetleg majd támogass meg egy kis konkrét infóval ha tudsz, hogy lássuk mi a valóságalapja.Szerintem nem véletlenül virít minden RT cím elején az Nvidia logó...[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Ez messze nem az amit te leírtál itt.
Itt a valódi ok:
"At the very least, raytracing succeeds in performing specular reflections where current gen of techniques fail. While we can use VCT for rough specular reflections.
This is why we will be moving towards raytracing. Starting with the integration of RadeonRays and Metal Raytracing in the near future, and later we’ll integrate RTX/DXR as the Vulkan and/or D3D12 RenderSystems are implemented.
Our current plan is to implement the following algorithm:
Futhermore, we are interested in futher expanding VCT solutions rather than just being locked up to DXR. Building an SDF (Signed Distance Field) could accelerate traversal of the VCT probe.
Teljesen más úton indultak el.
és azt támasztja alá amit leírtam fentebb, hogy ők általánosan felelnek meg az API-knak nem pedig az Nvidiának..[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
még egyszer olvasd el amit írtál. Ők nem Nvidára akartak optimalizálni, egy szoftveres RT-n dolgoztak más úton, nem eleve az Nvidia és a DXR alapján akartak dolgozni hanem most térnek és tértek át rá
Ah bocs közben 4 ablak és topik van megnyitva.
Hát mit mondjak, nagyon komoly motor.Azt sem tudták 3 héttel ezelőttig merre induljanak el most térnek át szabványos megoldásokra.Eléggé érthető miért nincs náluk még egy RTX dokumentáció. szóval jah, elég merész erre alapozni mondjuk a véleményedet és általánosságban egy fórumon megint sározni a zöldeket.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
#06658560
törölt tag
Az eddigi tapasztalatok azt mutatják, hogy olyan nagyon optimalizálták a kódokat a fejlesztők, nem várták, hogy majd a hardverek mindent erőből oldjanak meg. Ja. Ne válaszolj, ezt már egyszer lefutottuk minimum, ezzel az álomképeddel, hogy csak ezen múlik a tökéletes, szép, optimalizált kód létezése.
Új hozzászólás Aktív témák
- Asus ROG Phone 6 - Limited Batman Edition / BONTATLAN - 3 év gari
- Huawei Matebook D14 i5-11.gen/16GB DDR4/512GB PCIe SSD/14" Full HD IPS/Gar.:2025.10
- Rog 4070 Ti //KERESEM!!//
- Binepad BN006, programozható, mechanikus macropad, low profile Kailh Choc v1 Red switchek
- CoolerMaster ControlPad, programozható, mechanikus macropad, Gateron Red switchek