Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #19 üzenetére

    Ezt légyszi fejtsd ki bővebben, mert nem igazán jön át, hogy mire gondolsz pontosan.

    Szerk.:
    A részletesség konfigurálható.
    Az tök mindegy, hogy a kamera fixen mozog, vagy szabadon. A számítás nem változik. Lásd 3DMarkok.

    Ilyenre nem emlékszem, de a voxelek esetében nem igazán a csoportosítás a lényeg. Inkább a geometriai információk tárolása így olcsóbb a sugárkövetés tekintetében. Sokkal olcsóbb a hardver szemszögéből. Nyilván ennek is megvannak a maga nyűgjei, például ma az, hogy a grafikai futószalag ezt nem támogatja, tehát kell egy rakás compute shader, hogy működjön. De egy konzolnál ez egészen más kategória. Ott tényleg nem egy nagy probléma rátenyerelni a reset gombra, és megcsinálni olyanra, hogy jó legyen. A kompatibilitással nem kell törődni, mint a PC-n. A sugárkövetéses effekteket úgy se portolja majd vissza senki PS4-re vagy XO-ra. A PC-re meg valahogy ráheggesztik őket compute shaderrel.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák