Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az ATI a Z generációs részleget eladta a Qualcomm-nak. Az Adreno mag lényegében ATI alapokra épül. Pár éve a mobilok 90%-ában ez az IGP volt. Most már egyre bővebb a piac ebből a szempontból ... PowerVR, Mali, PICA stb. Véleményem szerint a ImgTec PowerVR összességében elég ütős konfigurációkat kínál, de a konkurensek is rendelkeznek olyan extrákkal, ami tényleg elázós. Például ott a Maestro modullal szerelt PICA 200, ami a programozhatóság szempontjából kötöttnek mondható, de olyan gyors, hogy generációk kellenek, míg beérik a szabadon programozható rendszerek. Ezért épít a Nintendo erre a 3DS esetében. Gyakorlatilag a komplett rendszer a Maestro modul teljesítményén alapul.
Az a gond, hogy itt egységnyi fogyasztás mellett kell alkotni. A GeForce architektúráját nem úgy tervezték, hogy milliwattos energiaigény mellett adjon überbrutál teljesítményt. A PowerVR-nek és a konkurenseknek itt van előnye. Alapjaiban az energiahatékony működésre vannak tervezve. Ez a gondja jelenleg az Intelnek is. Az ARM sokkal hatékonyabb, mint az Atom az aktív energiaigény szempontjából, és hiába van az Intelnek gyártástechnológiai előnye, ha az alaparchitektúrát nem arra tervezték, hogy kis fogyasztás mellett legyen gyors.
Nem vagyok meggyőződve, hogy a Microsoft az Android mellett szóhoz jut. Még mindig nagyon le van maradva a mobil oprendszerük vezérlése a konkurens Apple és Google rendszerek mögött. Ez a felhasználás rovására megy. A Tegra 1 ebbe bukott el. A Windowshoz húzott az NV, és buktak az MS-sel együtt. A Tegra 250 már az Androidhoz húz, ott meg nulla DX11 lesz, mert az az MS API-ja. Egyébként itt a lényeg az OpenGL ES 2.0 támogatás, mert ezek a mobil kütyük eléggé az internet felé mennek, és a játékok a jövőben WebGL-en futhatnak. Egyébként az OpenGL ES 2.0-t minden érintett támogatja, szóval technológiai előnyt ebből nem lehet kiépíteni. Ami érdekessé teheti ezt az a CUDA portolása Androidra, de egyelőre ez nem halad olyan ütemben, ahogy szeretnék. Amit ki lehet használni az az OpenCL, mert azt még csak a legfrissebb PowerVR architektúra támogatja.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
cskamacska
addikt
Hát ahhoz képest, hogy az nVidia mindenkit meg fog taposni ebben a szegmensben még egy cuccról nem tudok ami Tegrát használ, és itthon is kapni. Mióta is van hivatalosan a piacon? Hogy régebb óta elérhető, mint a Snapdragonok? Egyedüli nagyobb névként a Microsoft használ Tegrát a cuccaiban, ebből a KIN úgy megbukott, hogy öröm volt nézni, a Zune HD pedig sehol nincs az iPod Touch mögött.
De nyilván úgy lesz ahogy mondod.Ha meg x86, akkor az Intel épp azon dolgozik a Nokiával, hogy egy ultra mobil x86 proci hajtotta platformot dobjanak össze a MeeGo alá. De nyilván ők sem mérhetőek az nVidia nagyságához.
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem csak papíron hangzik jól, jó is. A háromszög-feldolgozása is kellően magas, bár ez IP-nként változik.
Azt nem tudjuk, hogy az NV többet fogyaszt-e, de ha igen, akkor az komoly probléma. Az Intel Moorestown is gyors mint az állat az ARM-hoz viszonyítva, de többet fogyaszt, és ez már elég, hogy ne legyen túl sok megrendelő. Mobil termékekről beszélünk, ott nem a teljesítmény áll az élen a szempontok között.
A 3D-s textúrák nagyon sok helyet foglalnak, egyszerűen a mobilok esetében kötött a memória kapacitása, így 3D-s textúrázni nulla fejlesztő fog. Hasonló a probléma a rendertargetek esetében is, azok is sok memóriát igényelnek, bár itt van menekülő útvonal. Tile-okra kell osztani a képet. Persze ez sem a legjobb megoldás, mert a memóriát ugyan kíméled, de a teljesítményt nem.
Szabványos alkalmazásokról beszélünk, nulla fejlesztő fog az alapkiterjesztéseken túli megoldásokat használni. Félreérted a piacot. Az egy dolog, hogy az NV-nek jó, ha a saját termékükön szebb vagy jobb lesz a játék, de a fejlesztőnek ez nem opció, mert neki nagyon mindegy, hogy a vásárlónak milyen SoC van a mobiljában.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Trollok komolyan
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Politika
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Steam Deck
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Escape from Tarkov
- További aktív témák...
- ! Intel 13700KF + ASUS TUF Gaming Z790 Plus D4 + Kingston FURY DDR4 3600MHz CL18 !
- Újszerű - INTEL Core i5-14600KF 14mag 20 szál 5.3GHz CPU - bolti garanciával
- Beszámítás! Intel Core i3 10105 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- i5-9600K , és i5-9400F processzor eladó!
- ELADÓ - Ryzen 7 5800X