- Apple notebookok
- Vezetékes FÜLhallgatók
- iPad topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Shuttle barebone a 64 bit erejével
- Hobby elektronika
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peat;)
veterán
Én meg azt látom hogy dx11 módban a "nagy váltást" hozó Frostbite motor gyönyörűen és gyorsan fut. De a konzolon az "alacsony eléréssel" (meg nem tudom mivel), ami a jövő nem kimondottan jeleskedik. Akkor milyen komplexitás növekedésról van szó, ha van egy konzolra átírt motor ami így megy ahogy. Jóval inkább már megint egy rózsaszín felhőbe álmodott jövőképről van szó. A cikk meg maximálisan partner ebben mint mindenben ami konzol, amd, vagy új api. Megszólal valaki és te lehozod, így, miközben ott a valóság.
Mindegy vagy átmegy vagy nem amit mondok, szerintem a jelenlegi grafikával sincs sok gond, belbeccsel többet van probléma. De nem is én nyomom a grafikát, hanem ők és már így nyomatják akkor a különbségnek szembetűnőnek kellene lennie, nem pedig azzal alátámasztani a fejlődést hogy ki tud több technikai megnevezést leírni egységnyi idő alatt, mert elnézve sok fejlesztő ebben találja meg az örömet.