- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
*fejvakar*
Persze, jó-jó, de ezek döntő többségét az ember baromi egyszerűen látja, ellenőrzi, vagy megcsinálja, ilyen drága segédeszközök nélkül is.HSM: "Másfelől a motorosk biztonságához nem ilyen mihaszna eszközökre van szükség, hanem megfelelő vezetéstechnikai képzésre és a kellően elővigyázatos, előre látó vezetés elsajátítására."
Nem csak a motorosokra, sőt. Motorosok közül arányában sokkal többen mennek veztech képzésre, vagy mennek ki pályára, parkolóba gyakorolni, mint autósok. Én ugyan idén még nem vettem elő a motorom, de már voltam veztech képzésen. Autósok hány százaléka mondhatja el magáról, hogy nem idén, hanem valaha volt képzésen? Én mindenkinek kötelezővé tenném, jármű típusától függetlenül.
Eddig motoron levezetett ~40 ekm alatt a balesetveszélyes helyzeteim döntő többségét a többi közlekedő okozta, elsőbbség nem-megadásával, index, tükör, körbenézés elmulasztásával....Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/