- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
- Milyen videókártyát?
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
gejala
őstag
"minőségben alig marad el"
RE: Village-be most került be FSR és még 4K-ban is borzalmas minőség, tiszta homály és rece tőle minden. Pedig ez AMD szponzorált játék.
Ezzel szemben Avengersben a DLSS nem csak, hogy jobb minőség, de gyorsabb is, mint az FSR.DLSS az egyetlen felskálázás jelenleg, ami nem rontja annyira a minőséget, hogy legyen is értelme használni. Sőt, sokszor jobb is, mint a natív 4K + TAA.
Minden más csak marketing, hogy de jó, dupla fps, csak épp 1080p-t csináltál a 4K-ból. Semennyi fps nem éri meg, hogy 1080p kinézetű ocsmányság legyen egy játék.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen, de nem mindegy, hogy miképpen tartják a lépést. Egyértelműen káros volt, hogy a DLSS-ért az NV-hez kellett menni. Értem, hogy az NV miért csinálta, nyilván tudni akarták, hogy egyáltalán jól fog-e működni a szállított neuronhálójuk, de így viszont korlátozták a DLSS-t támogató játékok számát, mert mindegyiket le kellett ellenőrizniük, akár módosítani kellett a neuronhálón, stb. Mostantól ezt nem csinálják. Mindenki integrálhatja, és ha valami nem működik jól, akkor mossa kezeit az NV, vagyis már nem költenek arra erőforrást, hogy mindent ellenőrizzenek, új neuronhálókat tréningeljenek xy stúdiónak. A mennyiség az FSR megjelenésével fontosabbá vált, mint a minőség, mert ha az év végéig beéri mennyiségben őket az AMD, akkor az túl nagy problémát jelent nekik. Emellett nagyon sok NV technológia végezte már a kukában csak amiatt, mert nagyon szorosan fogták a gyeplőt, PhysX, Gameworks, GameWorks VR, GameWorks Audio, ma már nem hallasz ezekről. A DLSS nem járhat így, és ezért az NV hajlandó áldozatokat is hozni. El kell érniük azt, hogy a fejlesztők a DLSS-t mindenféle segítség és anyagi ellenszolgáltatás nélkül implementálják, másképp ez is megy a kukába.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...