- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
- Milyen videókártyát?
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Logitech Z906
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Alogonomus #1 üzenetére
A driverben van az egységes neuronháló. Eddig azért kellett az NV-vel összedolgozni, hogy biztosan jó legyen az eredmény. Most az NV ezt elengedte. A fejlesztők innentől szabadon használhatják a driverben szállított neuronhálót. Hogy jó lesz-e ez azt még az NV sem tudja. Reménykednek benne. De muszáj volt lépni, mert az AMD az FSR-rel egy hónap összeszedte a DLSS címek mennyiségének harmadát. A DLSS terjedését egyértelműen korlátozza az, hogy az NV-nél ezt egyénileg kell igényelni, aminek nyilván minőségbiztosítási okai vannak, de ha nem helyezik a mennyiséget a minőség fölé, akkor az FSR nagyon gyorsan lelépi őket mennyiségben.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen, de nem mindegy, hogy miképpen tartják a lépést. Egyértelműen káros volt, hogy a DLSS-ért az NV-hez kellett menni. Értem, hogy az NV miért csinálta, nyilván tudni akarták, hogy egyáltalán jól fog-e működni a szállított neuronhálójuk, de így viszont korlátozták a DLSS-t támogató játékok számát, mert mindegyiket le kellett ellenőrizniük, akár módosítani kellett a neuronhálón, stb. Mostantól ezt nem csinálják. Mindenki integrálhatja, és ha valami nem működik jól, akkor mossa kezeit az NV, vagyis már nem költenek arra erőforrást, hogy mindent ellenőrizzenek, új neuronhálókat tréningeljenek xy stúdiónak. A mennyiség az FSR megjelenésével fontosabbá vált, mint a minőség, mert ha az év végéig beéri mennyiségben őket az AMD, akkor az túl nagy problémát jelent nekik. Emellett nagyon sok NV technológia végezte már a kukában csak amiatt, mert nagyon szorosan fogták a gyeplőt, PhysX, Gameworks, GameWorks VR, GameWorks Audio, ma már nem hallasz ezekről. A DLSS nem járhat így, és ezért az NV hajlandó áldozatokat is hozni. El kell érniük azt, hogy a fejlesztők a DLSS-t mindenféle segítség és anyagi ellenszolgáltatás nélkül implementálják, másképp ez is megy a kukába.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.