- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- OLED TV topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Steam Deck
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- E-book olvasók
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Prime110
aktív tag
Jó cikk lett, már vártam!
A frissítés lesz ennek a készüléknek is a sarokpontja - bár erről a cikk nem tesz említést, nyilván még nagyon új, hogy bármit is lehessen tudni és a TA térkép tényleg egész jól használható már idehaza is! Egy próba tesztet lehetett volna futni, hogy Budapest-Komarno (vagy Komárom) útvonalon, ha kivesszük az autópályás tervezés módot, akkor is az M1-re navigál fel, el az 1-es útról! Láttam már ilyet, TA adatbázisnál, ennél vajon megvan ez a hiba?
Hogy itt a régi Mio-s évek köszönnek vissza hozzászólásokban, ami igazán nem meglepő!
Biztos én is a hajam tépném, ha 100+ezer forintért vettem volna anno ilyen készüléket..., amire alig 1/2-1 év után már nem volt frissítés! Innen nézve érhető, bár én Mio teszt nélkül is a hajam tépném a mostani GPS-készülék árak mellett!Még annyi kiegészítés, hogy azért a Spirit nem akkora újdonság, volt már tavaly is, sőt most is van a piacon Spirit szoftverrel szerelt készülék (S600; S605 régebben S501; S505; S555), de most kiforrottabbnak tűnik, ez igaz!
-
Prime110
aktív tag
Ez nagyon emberfüggő ám!
A magam részéről egy ideje kikapcsolom a 3D-s épületeket az iGo-ban, hogy miért? Mert zavar! Sokáig használtam én is bekapcsolva, mert végül is tetszett, hogy a statikus épületek között vezet az utam, de inkább csak látványosságnak volt jó, semmint funkcionalitásnak.Hogy ma már nem elég a színes vonalak megléte, arra talán nem más cáfol rá, mint maga a Garmin, akinek készülékeiben a mai napig nincsenek meg a 3D-s épületek, egy két prémium terméktől eltekintve, mindennek oka valószínű az, hogy az USA-ban nem igényeltek ilyesmit, így bele sem került!
Az élethű képekről pedig csak annyit, hogy láttam én olyan navigációt, aminek a hátuljában kamera volt, azon át "nézett" ki a szélvédőn és ott az élő képre rajzolta a színes vonalakat, mókás volt, de teljességgel életképtelen, pedig annál valóságosabb képet még semmi sem produkált. Látni ma ilyen készüléket a piacon? Talán nem is véletlen.
A valódi táblák és lehatók valóban hasznos és ma már talán elvárt funkció, továbbfejlesztett sávasszisztencia végül is, ha jobban belegondolunk, ahol a valódi képet és táblákat nem más adja, mint 1-1 képfájl, amire megszabott módon kerül fel a sávtartó sárga / fekete/ narancs/stb. csík. Talán nem olyan erőforrás igényes dolog ez, ugye?
A memória mérete egyedül tényleg az útvonaltervezésnél kardinális kérdés, ám azt ne felejtsük el, hogy az említett Mio C250 és mondjuk egy mai komolyabb HW-el felszerelt készülék mellett is azért a SW is fejlődött, messze nem tudott a C250-ben teljesítő iGO alapú SW annyit, mint mondjuk ma egy Primo, más parancssorok alkotják az egészet, optimalizáltabb lett, ha akkor a C250-ben is lett ilyen optimalizált SW nyilván nem tartott volna 1 óráig a Budapest-Amszterdam tengely megtervezése 32MB RAM-al sem!