- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Busterftw #21 üzenetére
Csak lesz jelentős átfedés, főleg itthon. Talán 14 év az autópark átlagéletkora, szóval minimum ennyi idő lesz, mire többségbe kerülnek az önvezető autók, attól a pillanattól fogva, hogy az átlagos modellekben is szériafelszerelés lesz a funkció. Mert kezdetben majd néhány vadonatúj S Merci szaladjál vele, az csepp a tengerben És szívni is fognak rendesen az early adopterek, a dokanin által említett okokból.
Vegyünk egy példát: az ESP-t (ami azért egy önvezető rendszerhez képest elenyésző bonyolultságú) 1995-ben mutatták be az akkor aktuális S Merciben, és 2014-től kötelező a beépítése, vagyis a megjelenésétől számítva 19 év telt el addig a pillanatig, hogy már Dacia Logant sem vehetsz nélküle. Namost ehhez a 19 éhez kell hozzáadni a 14 évet, ami az autópark átlagos életkora, azaz leghamarabb 33 év múlva lennének többségben az önvezető autók abban az esetben, ha most azonnal bemutatnának vele egy S Mercit
[ Szerkesztve ]