- TCL LCD és LED TV-k
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- OLED TV topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
Nem lesz vicces. Mivel nem fogja megvenni senki. Hanem csak előfizet rá. És vígan meglesz a négy év alatt a mostani futásmennyisége az autónak. A környezettudatosságba úgy fér bele, hogy a négy év alatt folyamatosan 4-5 használót szolgál ki, nem egyet, és áll a nap 24 órájából 23-at. Vagyis kevesebbet kell legyártani azonos mobilitási igény kielégítéséhez.
-
Busterftw
veterán
Van aki 2 ev utan cserel, pl haverom itt spanyolban ezt csinalja.
Fizeti a havi torlesztot a kocsi utan, 2 ev utan eladja mert tobbet kap erte, kis rafizetessel van uj kocsi. Nyugat europaban rengetegen csinaljak.En ilyen szempontbol regimodi vagyok, kifizetem a teljes osszeget, igy megvan az erzes hogy az enyem.
-
#06658560
törölt tag
" itthon az önvezető autók elterjedését, mert özönleni fognak be külföldről a használt hagyományos autók fillérekért."
És rövid időn belül elapadnak a források, vagyis nem lesz mivel pótolni, csak önvezető autóval. Ahogy kikopik hozzá minden karbantartási vonal is." Nekem (nekünk), akik itt élünk, viszont csak ez számít. Engem legalábbis egyáltalán nem érdekel, hogy külföldön milyen jól megy az embereknek, és ott milyen hamar el fog terjedni."
Ez addig igaz, amíg egy zárt piac, nem pedig importáló. Namármost az autópiac az pont nulla magyar termék, ha a fejlesztések helyét nézzük, így muszáj nézni a nemzetközi piaci trendeket. Amint az autógyáraknak nem lesz érdeke a hagyományos autót gyártani, azonnal kukázni fogják. És onnantól minden olyan piac, amelyik nem azt a terméket akarja venni, megszívja alternatíva híján.