Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #06658560

    törölt tag

    válasz Bici #105 üzenetére

    Úgy vélekedek az alacsony szintű API-król, hogy még emlékszem ugyanerre a világmegváltó várakozásra DX11-gyel kapcsolatban, s látom már most az árnyoldalát, ami miatt pár év múlva megint mindenki sírni fog valami egységesért. Nagyobb cég is véges kapacitással bír, ott sem tudják a PC fragmentációját lekövetni, mert nincs annyi opció. Plusz ha jön közben újabb hardver, amit szintén integrálni kéne. Most, mikor lényegesen kevesebb a probléma is mennyi sírás van, hogy a nagy, pénzes, erőforrással bíró stúdiók is ilyen hulladékokat adnak ki a kezeik közül, mi alapján hiszitek, hogy menni fog a széleskörű optimalizáció?
    Ha nem akarunk vissza menni a DX11-ig, akkor menjünk a Mantleig: mekkora csodavárás volt, meg hogy mindent le fog tarolni, és még a Pro programokat is átírják rá, aztán mi lett belőle? Lesz Vulkan, valamint inkompatibilis Mantle 2, a pro vonal megmaradt OpenGL-en, a játékpiacot sem tarolta le.

Új hozzászólás Aktív témák