- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#00137984
törölt tag
PC-re a fejlesztések megálltak vagy lelassultak. A lemaradás inkább a játékokra és szoftveres háttérre igaz. A DirectX 2010 közepén kiadott változata található minden új játékban. Az 1-1.5 éves hardveren a jól optimalizált játékok elfutnak HD-ben. A Windows 7 mint op. rendszer néhány generációt átélne, de a MS máshogy gondolja. DX11.1 mint továbblépési szint Win 8-ra készült el. A Konzolháború mégjobban ki fog éleződni.
[ Szerkesztve ]
-
#00137984
törölt tag
Windowsban 16 bites (High Color) és 32 bites (True Color) az elterjedt. Fotózásnál a 24, 32 bit a leggyakoribb, de 36, 42, 48 bitre is készülhetnek képek. A nagyobb színárnyalattal készített képek természetesebbek. A min10float szerintem mára kevésnek tünhet. A DVD lemezen található filmek 8 bit-re voltak kódolva. A lejátszók hivatottak ezt feljavítani 10, 12, 14 bit-re. A BD formátum 12 (RGB 36) és 16 (RGB 48) bit-re képes. Ezekkel a technikákkal kompatibilitást kell biztosítani.
[ Szerkesztve ]
-
#00137984
törölt tag
Ezt még átgondoljuk, ha valami effect vagy jelentős játéktechnikai elem lassabban, vagy sehogy sem akar müködni a Windows 7-es gépünkön. A TressFX még egy kezdeti újítás, amit kiterjesztve a környezetre nagyon gépigényes lehet. CrossFireX, SLI vagy Windows 8 felhasználók elönyben, vagy mindkettő egyszerre a gépben.
[ Szerkesztve ]
-
#00137984
törölt tag
válasz bitblueduck #38 üzenetére
Elnézést kérek, ha valamit félreértelmeztem vagy már továbbgondoltam, de nem jól fejeztem ki magam. A Wikipediát nem olvastam el, angol nyelv meg nem erősségem. Adatmintavételi sürüségről volt leírás a dupla vagy négyszeres lebegőpontos formátumban. Bár szerintem, ha nem is szorosan, de van (lehet) ősszefüggés a témában.
[ Szerkesztve ]
-
#00137984
törölt tag
válasz #06658560 #46 üzenetére
Kép, video vagy audio, játéktechnikai elem, mindegyiket meg kell jeleníteni, hallható hanggá alakítani. A mintavételezési pontok, a bitráta emelésével a reprodukált adat nagyobb valószínűséggel az eredetihez közeli minőséget vagy nagyobb sebességet érhetünk el. A DirectX felület nem kizárólag játékra értelmezhető. Kép, hang, beviteli eszközök. Évek óta elavult, és a DirectX 12 megérkezéséig nem várható komoly fejlődés.
[ Szerkesztve ]
-
#00137984
törölt tag
válasz #06658560 #48 üzenetére
Négyszeres pontosságú FP32 bit-es számítással számolva durván meghaladjuk a mostani kor követelményét. A Blu-Ray maximum 16 biten 48 bites szinmélységre képes. A Windowsban az FP32 bit kb. 100 bites színmélységnek felel meg, amit az FP32 bit precizitással még kiszámolhat. A BD ezért is került leszállóágba. A játékok komolyabb számítási teljesítménnyel, de ott is adatcsomagokkal dolgoznak. A HD7000-es széria is dupla pontossággal képes csak számolni a mostani követelményeknek megfelelve.
[ Szerkesztve ]
-
#00137984
törölt tag
A mostani kártyák is kevesek a Ray Tracing számításokra, de sajnos nem ez a legelmaradottabb komponense a képletnek. A pixelekkel és a bitekkel való kombinálás... A 64 bites operációs rendszerek, szoftverek, hardverek is kevésnek bizonyulnak egy játék felhasználású szinten megvalósított valós idejű rendereléshez. 96 bites Windows 32bit floating point mintavételezéssel folyamatos játékteljesítményt nyújtana.
-
#00137984
törölt tag
Köszönet, hogy pontosítod az adatokat. A WikiPedián és a Videopraktika oldalán találtam a számokat, lehet ők sem hibátlanok. Ez igy még húzósabb értékek, akkor igazak lesznek az információk a 128 bites Windows készültéről. Eddig valószínűbbnek találtam a 96 bites változatot, a 32 bites program kompatibilitás megtartása mellett. Ez valószínűleg már DirectX 12-vel megvalósítható. Nem kell majd Quad SLI, 32 GB RAM és 12 magos CPU, hogy megmozduljon egy játék vagy maga a rendszer.
-
#00137984
törölt tag
A fejlődés a technológiákban követhető. DVD formátum maximum 8 bit (XP DirectX10, Vista DirectX10.1). Blu-Ray 8 bit (standard kódolás) - 16 bit (elméleti maximum) (Windows 7 DirectX11, Windows 8 DirectX11.1). 4K Ultra HD 12-xx bit (Windows 8 DirectX1x.x). Windows 8 és a Linux már kezeli a 4K videokat. A Windows 7-en nem tudom, hogy a 3840x2160 (4096x2160) felbontás megjeleníthető egy arra alkalmas kijelzőn.
Új hozzászólás Aktív témák
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Fujifilm X
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen