Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gbors #218 üzenetére

    Ezért vezettem be a pontozást. Van egy rakás effekt, amit nézek, és ha az nincs meg, akkor arra nincs pont. Aztán az effekt, megvilágítás, stb. minőségétől a program kaphat 1-5 pontot. Mint a suliban. A pontok összeadódnak és lesz egy végeredmény. Mondtam, hogy szigorú ez a rendszer, de igazságos.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz gbors #218 üzenetére

    jo, de a szepseget eleg nehez definialni, foleg ugy hogy valid es reliable legyen az eredmeny. ez a kriteriumrendszer a celre alkalmas, viszont ettol meg a szepseg szubjektiv marad (ld platon).

    btw egyebkent a vicc az, hogy a szep most es a szep par ev mulva is erdekes kerdes. pl ott van a Deus Ex: Invisible War, grafika szempontjabol amennyire ronda volt megjeleneskor, annyira jol oregedett.

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz gbors #229 üzenetére

    ja viszont immerzional ott az uncanny valley. plusz pl VR tekintetben novemberben olvastam egy 1995os cikket ami arrol irt, hogy 5 eve akkor mi volt nehez, mi volt megoldott.... es 20 evvel kesobb reflektalni ra erdekes volt. pl az osszes VR szemuvegnel par problema azota is elojon.

    persze kutatassal se mindig ertek egyet, lattam olyan cikket ami pl a multidisplay setupokat nem tekinti eleg immerzivnek (nem zarja ki a kulvilagot), ezzel az itthoni tapasztalataim alapjan nem ertettem egyet:). plusz alapvetoen az enyem szoftverfejlesztesre / kikapcsolodni lett osszerakva.

    DX11nek annyi elonye van, hogy kevesbe threadnehezek az applikaciok, amik multimonitornal adott esetben tisztan threadboundda tettek alkalmazasokat. 7GHZes magokat meg nem lehet par dolog ala rakni, pedig volt ra pelda, h kb az kellett volna hogy ne zuhanjon ossze a min fps.

    kozelitessel azert a dolgok jo reszet meg lehet csinalni. megfeleloen nagy mintaval siman lehetne osszehasonlito elemzest csinalni, hogy pl a watch dogsot vagy a gta5ot erzekelik a felhasznalok szebbnek.

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz gbors #252 üzenetére

    ja, multidiszciplinaris teruletrol van szo. az effektek implementacioja software engineering / computer science, az immerzio kognicio, a szepsegnel pedig bejon a muveszeti faktor is.

    de egyebkent ez latszik azon is, hogy hogyan epulnek fel a jatekfejleszto kepzesek. ott a game programmer ami gyakorlatilag software engineering nemi jatekspecifikus izzel, ott a game designer altalanos designra, ott a game graphics ami a grafikara funkcional, ott a music / audio altalanos zenere illetve effektere es ez kiegeszul a game writinggel ami a scriptre megy ra. aztan a nagyobb csoportmunkak egyutt mennek mert egyutt kell dolgozniuk ahhoz, hogy jo dolgokat hozzanak ki. viszont emiatt a tanari karokban is elegge valtozatos tudasra van szukseg, a festoktol a programozokig.

    ----

    mi volt 2012 legszebb jateka szerinted?

    diszkonforterztere szerintem vannak jobb megoldasok is.

    ----

    azert DX11ben is voltak jo dolgok. ld a Project Cars, anno Race07nel ugy voltam, hogy ez mar eleg. aztan Shift 2 Classic DLCnel megint azt hittem ennel mar nagyon nem lesz jobb.

    ellenben pl tudom, hogy bizonyos training feladatokra a cryenginet nem szerettek, mivel tulzottan hollywoodi volt (hasznaltak kikepzesre ahogy tudom).

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz gbors #262 üzenetére

    kis cegek jellemzoen felsooktatasban, projekt kurzusokon / game jameken verbuvalodnak, legalabbis az alapjaik. es az elsoeves projekt kurzusok 2dben mennek. szimbiozis pedig kell, elso even pedig

    nem csak a grafika, jatekok gyakorlatilag valaszidovaltozasokra erzekeny valosideju rendszerek. ahol en vegeztem a jatekprogramozok masodeven pl 15 kreditnyi gyakorlati halozatot (tehat szinkronizacio, TCP/UDP implementalva is) hallgatnak egyutt a computer science vonallal.

    --

    hm, far cry 3? oke, en harom kijelzon toltam es az a szeria ugy az igazi. foleg a ketto a tropusi esoivel:).

    Giana Sisters van annyira jo jatek mint a design? pcre reg lattam normalis platformert:).

    egyebkent indieknel a platformerek elegge menok, latszik, hogy min nottek fel a 80s/90s kids:).

    egyebkent amennyit neztem a GT5bol, az alapjan ez is kifejezetten jo lesz. tavaly vettem controllert is, hogy ha nem szeretne a billentyuzetet:).

    --

    Assetto Corsa is mar nagyon jol nez ki. es a szimulacioja is jobb mint anno a Race07nek volt par eve szvsz.

    --

    oke, de katonai treningre az ember nem akar hollywoodot:D (emlekeim szerint a nemet hadseregnel biztosan hasznaltak)

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák