Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gbors

    nagyúr

    válasz proci985 #243 üzenetére

    Fontos különbséget tenni két dolog között - az élethű effektek alkalmasak arra, hogy a játékot szebbé és immerzívebbé tegyék, de az élethűség javulása automatikusan nem jelenti sem a szépség, sem az immerzió javulását, ugyanis (szerintem) viszonylag kis részét képezi mindkettőnek. Pl. a VVVVV egy meglehetősen immerzív játék, pedig hát a grafika realitása... hmmmm... Másrészt 2012 (szerintem) legszebb játéka Abu tesztjén úgy kapna 0 pontot, mint a szél.

    VR-ben minimálisan sem vagyok otthon, de az uncanny valley valóban egy érdekes dolog. Oda kell figyelni rá - de akár fel is lehet használni, pl. egy Amnesia vagy Alien Isolation típusú játékban lehet vele jó kis tudatalatti diszkomfortérzetet csinálni :)

    A DX11-et nem tartom közvetlen hibásnak ebben a folyamatban - sokkal inkább az a gond, hogy míg a DX9 egy csomó nagy hatású vizuális effekt előtt kinyitotta a kaput, a DX10 élete során pedig a hardverek is felnőttek a feladathoz, a DX11-re inkább csak olyasmik maradtak, amik jóval kisebb hatást gyakorolnak a látvány egészére.

    Igen, megfelelően nagy mintájú statisztikával lehet félig objektív eredményt csinálni az egyének szubjektív véleményéből. Csak nem szabad elfelejteni, hogy az eredményt nem tudod egyénre visszavetíteni.

    Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

Új hozzászólás Aktív témák