Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz gbors #229 üzenetére

    ja viszont immerzional ott az uncanny valley. plusz pl VR tekintetben novemberben olvastam egy 1995os cikket ami arrol irt, hogy 5 eve akkor mi volt nehez, mi volt megoldott.... es 20 evvel kesobb reflektalni ra erdekes volt. pl az osszes VR szemuvegnel par problema azota is elojon.

    persze kutatassal se mindig ertek egyet, lattam olyan cikket ami pl a multidisplay setupokat nem tekinti eleg immerzivnek (nem zarja ki a kulvilagot), ezzel az itthoni tapasztalataim alapjan nem ertettem egyet:). plusz alapvetoen az enyem szoftverfejlesztesre / kikapcsolodni lett osszerakva.

    DX11nek annyi elonye van, hogy kevesbe threadnehezek az applikaciok, amik multimonitornal adott esetben tisztan threadboundda tettek alkalmazasokat. 7GHZes magokat meg nem lehet par dolog ala rakni, pedig volt ra pelda, h kb az kellett volna hogy ne zuhanjon ossze a min fps.

    kozelitessel azert a dolgok jo reszet meg lehet csinalni. megfeleloen nagy mintaval siman lehetne osszehasonlito elemzest csinalni, hogy pl a watch dogsot vagy a gta5ot erzekelik a felhasznalok szebbnek.

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák