Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gbors

    nagyúr

    válasz proci985 #253 üzenetére

    Igen, erről van szó. Ráadásul ezek között ideális esetben viszonylag szigorú a hierarchia - leegyszerűsítve, a designer megálmodja (jó esetben a dramaturggal együtt), aztán a grafikus (rajzoló / festő / animátor stb.), zenész, "hangkészítő", író az "álomhoz" kidolgozza a saját aspektusát (és persze egy csomót ping-pongoznak közben). A programozó meg ezek alatt van - mivel a grafikában van rengeteg realtime cucc, elsősorban ott. Ezért vagyok úgy vele, hogy nem szeretem túlértékelni a vizuális effektek fontosságát.

    ----

    Talán meglepő, de érdemes behatóan megnézni - szerintem a Giana Sisters TD-nél '12-ben nem volt szebb játék.

    Diszkomfort: ne becsüld alá a szubliminális szemétkedés erejét :DDD

    ----

    A Project CARS-t élőben kellene látni, mert a YT videok alapján sosem láttam egetrengetőnek - ami nem jelent semmit. De látatlanban is az a kérdés, hogy ha szuperszép a játék, az mennyiben a technológia, és mennyiben a visual artist munka érdeme - vagy, a visual artist munkából mekkora rész nem tudna érvényesülni, ha a 3D motor pl. az ego lenne.

    CryEngine - érdekes gondolat, de korántsem megdöbbentő. Hollywood shooterhez hollywood engine :)

    Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

Új hozzászólás Aktív témák