Hirdetés
-
Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
it A titkosított levelezést kínáló Tuta Mail arra panaszkodik, hogy a DMA bevezetése óta szinte eltűntek a Google keresőjéből.
-
Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
ma Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Érdekes egy cikk. Nézzünk meg pár tényt:
- A Godfall PC portjánál tehát a fejlesztők választhattak eredetileg 7 Ray-Tracing eljárás közül
- A 7 db eljárás közül sikerült pont egy olyat választani, ami kizárólag AMD kártyákon működik
- Godfall AMD általfizetettszponzorált cím
- A fejlesztők ezzel a lépéssel kizárták a játékosok 80%-át a Ray-Tracing használatábólTehát a cikk szerint
"Nem mindig kell tehát arra gondolni, hogy az NVIDIA és az AMD lefizette a fejlesztőket,"
Persze, csak egész véletlen egy AMD által szponzorált címben sikerült pont egy olyan eljárást választani, ami nem szabványos és kizárólag AMD kártyákon fut, miközben több szabványos eljárásra is ott volt a lehetőségük. Elképesztő véletlen egybeesés, nem igaz?
"lehetne valós technológiai limitációk is a háttérben, ami leginkább abból ered, hogy se DirectX és se Vulkan API alatt nem elég kiforrott a sugárkövetés szabványos megvalósítása, vagyis szemezni kell a kerülőutakkal, hogy bizonyos komolyabb problémákat meg lehessen oldani"
Érdekes - és szerencsés - módon az összes többi fejlesztő máshogy gondolkodott, ugyanis a legtöbb RT játék szabványos kódot használ, ők valószínűleg nem tartották jó ötletnek kizárni a játékosok 80%-át.
"Ebből három szabványos, bár a DXR 1.0-t és az 1.1-et nem nagyon fogják kombinálni a fejlesztők a relatíve kis nyereségre levetített aránytalan többletköltségek miatt, de elméletben lehetséges."
Ke? Most már hirtelen egy csapásra a DXR 1.1 is teljesen rossz és alkalmatlan? Miért is? Mit ért az alatt a költő, hogy "relatíve kis nyereségre levetített aránytalan többletköltségek miatt"? Ezt sokféleképpen lehet értelmezni. Miért kéne a kettőt kombinálni, miért nem lehetett egyszerűen szabványos DXR 1.1 kódot csinálni a játékhoz, amikor másoknak sikerült? Mi volt a valós technikai akadálya annak, hogy a fejlesztők szabványos DXR 1.1 implementációt csináljanak, amikor az AMD kártyák azt is támogatják? Szoftvermérnökök, akiknek azért bőven van eszük, vajon miért dönthettek úgy, hogy az alkotásukból kizárják a játékosok 80%-át? Azért, mert nagy valószínűséggel nem ők döntötték el, mert az a döntés már következmény volt.
Azért az is vicces, hogy a Godfall, ami egy pocsék, noname indie alkotás, sokkal több figyelmet és és helyet kap PH-n, mint az összes szabványos AAA cm, amikkel már úgy játszanak is az emberek. érdekes dolgok ezek.
Na mindegy, én már kifejtettem a véleményem erről korábban, szerintem ez a cikk kb. annyira felesleges volt, mint egy vödör vizet önteni a Dunába.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 102.000.-
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-