- Lifestyle tévét dob piacra a Hisense
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Autóhifi
- Autós kamerák
- Milyen monitort vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- E-book olvasók
- 30 TB-ot meghaladó HDD-ket demonstrál a Toshiba
- Melyik tápegységet vegyem?
- Intel GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Hosszú üzemidőt ígér az új Oppo Enco Air4 Pro
ma Két színben, fejlett átviteli képességekkel mutatkozott be az Oppo új TWS fülese.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Hordozható monitor azoknak, akik igénylik a megnövelt méretű munkaterületet
ph A Távol-keleti Hanx a megszokottnál nagyobb képátló helyett a 2 az 1-ben megközelítést alkalmazná.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Érdekes egy cikk. Nézzünk meg pár tényt:
- A Godfall PC portjánál tehát a fejlesztők választhattak eredetileg 7 Ray-Tracing eljárás közül
- A 7 db eljárás közül sikerült pont egy olyat választani, ami kizárólag AMD kártyákon működik
- Godfall AMD általfizetettszponzorált cím
- A fejlesztők ezzel a lépéssel kizárták a játékosok 80%-át a Ray-Tracing használatábólTehát a cikk szerint
"Nem mindig kell tehát arra gondolni, hogy az NVIDIA és az AMD lefizette a fejlesztőket,"
Persze, csak egész véletlen egy AMD által szponzorált címben sikerült pont egy olyan eljárást választani, ami nem szabványos és kizárólag AMD kártyákon fut, miközben több szabványos eljárásra is ott volt a lehetőségük. Elképesztő véletlen egybeesés, nem igaz?
"lehetne valós technológiai limitációk is a háttérben, ami leginkább abból ered, hogy se DirectX és se Vulkan API alatt nem elég kiforrott a sugárkövetés szabványos megvalósítása, vagyis szemezni kell a kerülőutakkal, hogy bizonyos komolyabb problémákat meg lehessen oldani"
Érdekes - és szerencsés - módon az összes többi fejlesztő máshogy gondolkodott, ugyanis a legtöbb RT játék szabványos kódot használ, ők valószínűleg nem tartották jó ötletnek kizárni a játékosok 80%-át.
"Ebből három szabványos, bár a DXR 1.0-t és az 1.1-et nem nagyon fogják kombinálni a fejlesztők a relatíve kis nyereségre levetített aránytalan többletköltségek miatt, de elméletben lehetséges."
Ke? Most már hirtelen egy csapásra a DXR 1.1 is teljesen rossz és alkalmatlan? Miért is? Mit ért az alatt a költő, hogy "relatíve kis nyereségre levetített aránytalan többletköltségek miatt"? Ezt sokféleképpen lehet értelmezni. Miért kéne a kettőt kombinálni, miért nem lehetett egyszerűen szabványos DXR 1.1 kódot csinálni a játékhoz, amikor másoknak sikerült? Mi volt a valós technikai akadálya annak, hogy a fejlesztők szabványos DXR 1.1 implementációt csináljanak, amikor az AMD kártyák azt is támogatják? Szoftvermérnökök, akiknek azért bőven van eszük, vajon miért dönthettek úgy, hogy az alkotásukból kizárják a játékosok 80%-át? Azért, mert nagy valószínűséggel nem ők döntötték el, mert az a döntés már következmény volt.
Azért az is vicces, hogy a Godfall, ami egy pocsék, noname indie alkotás, sokkal több figyelmet és és helyet kap PH-n, mint az összes szabványos AAA cm, amikkel már úgy játszanak is az emberek. érdekes dolgok ezek.
Na mindegy, én már kifejtettem a véleményem erről korábban, szerintem ez a cikk kb. annyira felesleges volt, mint egy vödör vizet önteni a Dunába.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ AORUS MASTER / ROG STRIX WHITE RTX 4090 24GB videokártyák számlával 3 év garanciával
- BESZÁMÍTÁS!Bontatlan RTX 4060Ti 16GB / 4070 12GB / 4090 24GB videokártyák számlával 3 év garanciával
- NVIDIA Dell RTX 2060 SUPER 8GB GDDR6
- Gigabyte GT 710 1GB GDDR5
- AMD Dell RX 6800 XT Triple Fan 16GB GDDR6 - Beszámítás: OK
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs