Hirdetés
-
Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
ma Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
-
Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
it A Cisco azt mondja, hogy a hackerek átjutottak a biztonsági eszközein, és a kormányok hálózatain keresztül kémkedtek, az ügy globális kiterjedésű.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz kikikirly #50 üzenetére
A Radeonban van RT mag, ahogy az GeForce-ban is. Itt a probléma nem ezekről a részegységekről szól, hanem arról, hogy a DXR 1.1-re írt RT shadow effekt rendkívül sok VRAM-ot eszik. Hiába van a hardverekben feldolgozó, ha az adat nem fér bele a memóriába. Emiatt kellett alternatív utat keresni a Godfall esetében, hogy legalább beférjen 10-16 GB-ba a memóriaigény.
A probléma az, hogy nem értitek, hogy mit miért csinálnak. Az a céljuk, hogy némelyik GeForce-on azért játszható legyen a játék aktivált RT shadow effekttel is. Ha nem ez lenne a cél, akkor kiadják a szabványos kódot, és akkor várhattok, mire lesz annyi VRAM a GeForce-okon, hogy be tudjátok kapcsolni az eljárást. De nem ezt teszik, hanem megpróbálnak megoldást keresni, hogy most is be tudjátok kapcsolni. Tényleg nem látom át, hogy ez miért olyan rossz dolog.
RT magokból van rendesen az új GPU-kban, csak ha nem rakod alájuk a memóriát, akkor nem érnek semmit.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
g@norbert
aktív tag
,, Nem mellesleg az NV-nek hamarosan jönnek a 12 GB-os középkategóriás VGA-i. 1080p-re azok is elég jók, és van rajtuk elég memória."
Így is elképesztő a pszichózis a túlárazott, és alig kapható videokártyák terén, most majd jönnek a 12gb-os középkategóriás modellek, gondolom ennek a szellemében fog ez ismét majd működni...
Sőt szerintem itt az elkeserítő hír egy átlagos játékos számára, ezek a kártyák meg pont azért lesznek horror áron, mivel a fedélzeti memóriájuk pont elég lesz az 1080p sugárkövetés futtatására, és ez igen keményen felveri az árát
Nesze neked középkategóriás népkártya 1080p-re,ez sem lesz kapható egy jó ideig, és ha igen, akkor majd jó borsos áron, a kezdetleges és nem kiforrott sugárkövetés miatt, nehogy örüljenek azok a játékosok, akik csak fullhd felbontáson játszanak..
Jól ki van találva ez a matek, tényleg a játékosok járnak a legjobban.Álljon má meg a mivan má itt, ne csapjuk be egymást, olyan nincs hogy nem lesz sehogy :)
-
nagyúr
válasz g@norbert #54 üzenetére
Sőt szerintem itt az elkeserítő hír egy átlagos játékos számára, ezek a kártyák meg pont azért lesznek horror áron, mivel a fedélzeti memóriájuk pont elég lesz az 1080p sugárkövetés futtatására, és ez igen keményen felveri az árát
A Ray-Tracing extra effekteket tesz lehetővé, senki sem áll fejednek szegezett fegyverrel mögötted, hogy bekapcsold. Én mindig az élsimítást szoktam felhozni példának, hogy mihez viszonyítsuk. Az élsimítás is úgy indult, hogy egy extra effekt, ami igen erőforrás-igényes volt, így aztán az emberek többsége nem kapcsolta be (vagy max. MSAA 2x szinten az erősebb kártyákon).Ez is egy ilyen dolog...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Ahogy úgy 10 év után az MSAA-nak is lettek egész vállalható alternatívái, és manapság már nem az ördögtől való, hogy esetleg x4-es MSAA-t beállíts egy-egy játékban (ie.: nem lesz tőle diavetítés).
Per pillanat még csak egy extra feature. Ha majd mandatory lesz, az egy másik történet...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
arn
félisten
valoszinuleg programozni is egyszerubb lesz, igy ha jobban elterjednek a rt gyorsitok, valoszinuleg elkaszaljak az alternativ megoldasokat. a kov konzolgeneraciora tippelnem.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Tekintve, hogy már a PS4-en is volt olyan exkluzív cím, ami csak sugárkövetéssel dolgozott raszterizáció nélkül, szerintem a PS5-re simán lesz több ilyen. De ez nagyjából abból ered, hogy a Sony mer kockáztatni, míg a többi cég nem.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
g@norbert
aktív tag
Én teljesen értem amit írtál, csak az a baj, hogy te nem érted hogy én mit írtam.
Tisztában vagyok vele, hogy a sugárkövetés egy opció, amit természetesen nem fogok használni, ha nem akarom ugye, de miért is ne használnám, ha a 12gb pont elég fullhd-re
Mielőtt még azt gondolnánk bele a mondanivalómba, hogy démonizálom az rt-t
Az én hsz-em arról szólt, amit pontosan le is írtam, mégpedig azt, hogy a jövőben megjelenő középkategóriás 12gb memóriával ellátott videokártyákat meg pont azért nem lehet majd kapni, mert fullhd-re pont elég ez a memória mennyiség, amit az rt ki tud használni.
Természetesen ezért majd jó drágák is lesznek ezek a középkategóriás kártyák, amit az átlagos játékosoknak szántak 1080p - re, nem 1440p-re,nem 4k-ra, és nem szándékoztak volna vagyonokat elkölteni.
Ez volt a mondanivalóm, egy kicsit sem hasonlít ahhoz, amire te reagáltál.
De ha elolvasod mégegyszer figyelmesen amit írtam, akkor látod majd, hogy nem a konkrét lehetőségekkel nem vagyok tisztában, hogy ezt nem kötelező használni, és akár ki is lehet a sugárkövetést kapcsolni, mint sok minden más funkciót.
Lehet, hogy másnak akartad ezt válaszolniÁlljon má meg a mivan má itt, ne csapjuk be egymást, olyan nincs hogy nem lesz sehogy :)
-
zsintai1987
tag
Az a baj, hogy a legtöbb ember nem tanult fénytant. A legtöbb ember nem érti az Anvil-ban (is meg a több engine-ben is) miért használunk "kemény és vagy puha szélű árnyékokat".
Nekem muszály volt tanulnom, de énsem úgy megyek az utcán, hogy b@sszameg milyen szép árnyékot vetek a járdára, és az rtx-elve az oszlop+kuka+az én árnyékom milyen f@sza sötét árnyékot generál.
Csak rtx 2070-re toltam rá az rtx-et, de gyönyörű, értem az rtx-et és látom is. DE mikor megy a gameplay kikapcsolom a francba mert kell az fps.
A metro jól kezelte a "dobozos" rtx-et, az jó megoldás volt! De minden más meg lutri.
A Tomb raiderben meg az rtx csak árnyékokra volt bekapcsolható, ott is szép volt (pl a kisgyereket az öngyújtóval csak azért tették bele szerintem a város közepére), de itt is kikapcsoltam.
Na elérkeztem a sokat emlegetett Controllhoz: rtx on és felmosták a padlót, biztos otthagyta a takarítónő és kiborult a vödör. Itt nemkapcsoltam ki! Szép volt, de egyszer toltam végig elég is volt.3700x, ASUS 570prime, 2X16GbCorsair 3200 cl16 , ház:CM 500P fehér, Seasonic Focus+ 550W 80+ GOLD, rx 5700xt nitro+
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 102.000.-
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-