Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz daninet #3 üzenetére

    Azert van jo pelda is, nem hiszem, hogy a Project Cars bukas volt, es ott csak opcionalis a dolog.

    Tehát nem jó példa. A VR játékok döntő többsége pont, hogy nem életképes opcionális üzemmódban, leszámítva talán az autó / repülőgép / helikopter szimulátorokat. Hiszen ott egy helyben ülsz, így a test mozgásával nem kell számolni, csak a fejed mozgatod. Erre épül ezer éve a TrackIR és klónjai, a VR-hez képest fillérekért...

    A dedikált VR játékok pont, hogy teljesen kihasználnák a VR lehetőségét, ám a jó megoldást még a jelek szerint senki sem találta meg. Ez kb. olyan, mint anno a CD-k megjelenése, amivel a fejlesztők hosszú ideig nem tudtak mit kezdeni, mert mindenki a 3,5"-os lemezekre volt optimalizálva. Aztán jött a Rebel Assault és társai, és lassan elkezdték kihasználni a tárhelyet, elkezdtek rájönni, mivel is lehet megtölteni 700MB-ot.

    Na ez ilyesmi. A népszerű AAA kategóriás játékok (CoD-ok, BF-ek, Tomb Raiderek, stb.) a szimulátorokat leszámítva nem fognak a VR-el foglalkozni, mert az irányítástól kezdve kismillió dolgot a sima és a VR felhasználókra is kell optimalizálni. Márpedig ahhoz, hogy a VR-nek értelme legyen, ahhoz az ilyen játékok kellenének. De nincsenek... A játékosoknak így viszont nincs értelme megvenni a VR szetteket, mert nincs igazán olyan játék, amely miatt megérné a befektetés. Ebből az eddigiek alapján csak a Playstation VR fog tudni elmozdulni, a Microsoft, HTC, Steam és az Oculus legnagyobb fájdalmára...

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák