Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz Fred23 #30 üzenetére

    Erdekes lenne, az biztos ,de azzal szvsz az a problema, hogy nincs belole kesz 5nm-es dizajn, ugy meg nem igazan lehet a dologgal mit csinalni, most csak ezert meg nem fognak kesziteni egyet, mert valszeg rohadt draga lenne. Szerintem most -koltseghatekonysagot is figyelembe veve- kihoztak ebbol, amit ki lehetett.

    Egyreszt tudnak szamokkal dobalozni, masreszt van ra egyszeru bizonyitekuk, hogy mukodik az eljaras. :K

    Amugy 2liter energiaital meg 2 kave utan en szerintem fel-ala rohangalnek a varosban kiforditott zsebekkel es kilogo f@sszal nino-nino-zva meg uvoltozve, hogy en vagyok a rendor-villam-elefant... Ugyhogy le a kalappal, jol birod, de biztos vagy benne, hogy jo otlet ez? :DDD

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • b.

    félisten

    válasz Fred23 #30 üzenetére

    ezt megszokhattad volna már főleg a TSMC től. Amikor a Glofo bejelentette a 7nm-t célnak az IBM mel, ők már lengették a teszteredményeket milyen jó lesz az övék.
    Ezelőtt pár hónapja meg azt mondogatták, hogy nem lesz majd gyártókapacitás 7 nm-n annyi megrendelés van. Közben meg kiderült, hogy ha pár gyártó nem áll át akkor most néznének a fejükből.
    Ráadásul Samsung olcsóbb is jelenleg.
    Kellenek az ilyen számok a marketing szempontjából, de valószínűleg több terméket teszteltek és itt jött ki a legjobb arányszám és ez kell a piacnak és a partnereknek, főleg ha első valamiben a gyártó.

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Fred23 #30 üzenetére