- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Nikon DSLR topik
- Házimozi haladó szinten
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Projektor topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Dell notebook topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pug
veterán
Nem fogok hazudni, maga a játék teljesen hidegen hagy (szubjektív véleményem, hogy kb mindenkit a portálon ).
Viszont, az már sokkal jobban érdekelne, hogy milyen játékokat várhatunk ezzel a motorral.
Abu, tudsz egy listát dobni?
-
Duck663
őstag
"Az Ashes of the Singularity esetében egyébként nem feltétlenül van értelme a Vulkan leképező beépítésének. Legalábbis a felhasználók nézőpontjából, hiszen aki explicit API-n keresztüli hardverelérést akart, már rég telepített egy Windows 10-et."
A fészkes fenét! Egy halom felhasználó vár (köztük jómagam is) a Vulkán API-ra Windows 7 alatt, hogy ne kelljen telepíteni azt a förmedvényes Windows 10 nevű kémprogramot! Ha így gondolkodnak a fejlesztők akkor az nagyon nagy kibaszás a felhasználókkal! Inkább a Vulkan API-n kívül az összes többit kellene mellőzni!!!
[ Szerkesztve ]
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Két játék van ezzel a motorral. Az egyik az Offworld Trading Company, de ott még egy nagyon kezdetleges motorverziót használtak, emiatt sok funkció nem is működik, viszont a játékmenet nem is igényli ezeket. A másik játék pedig az Ashes of the Singularity.
Jelenleg négy projektet fejleszt a Stardock erre a motorra. Az egyik biztosan a Star Control remake, ami a fő projekt. Valószínűleg a négy közül lesz egy új Sins of a Solar Empire, mert erre volt utalás. A többi projekt titok. Annyit tudni ezekről, hogy az új lehetőségek miatt új IP-ket akarnak, mert mostantól nem köti a kezüket a technológia.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Tegnap próbáltam (volna) a Doom-ot. El se indul VK-nal. Fatal Error. Pedig mikor megjelent a VK patch hozzá akkor még ment.
Abu: Erről vélemény? Megmondom őszintén azt hittem lesz erről valami cikk.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
X Factor
addikt
Nem feltétlen a Vulkan API miatt, de a fejlesztők Így gondolkodnak. Mindenkinek csak kellemetlen a backward compatibility egy legacy OS-re, aminek már lejárt a main supportja és az extended is csak 2020-ig tart. Most is leginkább azért van rá lehetőség, mert a folyamatban lévő fejlesztések olyan Engine-l, környezettel mennek, amik még pre w10 dx12 jöttek létre.
Ott a jó példa az Elite, ahol már pedzegetik, h. meg is szűntetik a 32bit dx10 támogatást, mert csak hátráltat.
Make things work
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Rengeteg levelet küldtünk a fejlesztőknek. Eddig nem sok haszna volt. Bármilyen DX11-es grafikai hibát kérdeztünk az volt a válasz, hogy majd egyszer javítva lesz, addig is DX12-ben jól működik. Annyit már írtak, hogy NV-n nem ők limitálják a DX11-es képminőséget a DX12 módhoz képest, hanem a meghajtó, és ezen nem tudnak változtatni.
Totál védekező kommunikációra vannak beállva, pedig nem támadom őket, csak információt akarok.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Van sajnos.
Egyrészt ott a scaling probléma DX11-ben.
Scaling On - Scaling Off
A scaling kikapcsolása kikapcsol mást is, pedig DX12-ben ez nem történik meg ilyen formában. Erre annyi a válasz, hogy használd a DX12-t, de majd javítják.A másik egy felhasználói összevetés:
[link]
Ezt megkérdeztem szintén és volt a válasz, hogy nem miattuk van, hanem a driver rontja le a képminőséget GeForce-on. A hogyanról nincs adat. Valszeg az történik, amit sayinpety írt itt: [link]
Az a régi R11G11B10-es formátumtrükk a Maxwell óta tényleg hasznos, mert kétszerezi a sebességet a formátum használatánál, és alig okoz minőségromlást. Ráadásul a DX11 miatt le is cserélhető, míg DX12 alatt erre nincs lehetőség.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Multiadapter támogatás... Manapság ennek van számottevő felhasználói bázisa?
Amúgy a "gyorsult a program futtatásának sebessége." az olyan mint a Legényanyában a "fellendíteni a mezőgazdaság fellendülését".
[ Szerkesztve ]
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
Firestormhun
senior tag
válasz #85552128 #17 üzenetére
Scaling képeknél is csak azért van különbség, mert a videóbeállítások megváltoztatása után kell egy fél perc amíg újratölti/cacheli az asseteket a játék. Újratöltés befejeztével nincsen semmi különbség effektekben.
Nem tudom miért olyan nehéz kipróbálni és megtapasztalni dolgokat, mint adhoc süvítő ostobaságokat írogatni fals dolgokról.[ Szerkesztve ]
...
-
#85552128
törölt tag
válasz Firestormhun #18 üzenetére
Igen ~15 mp SSD-ről is mire teljesen alkalmazza a játék az új beállításokat. Bevallom őszintén ezt először én is "bevettem" már a bugreport topic is kész volt, a képek is fel voltak töltve amikor feltűnt, hogy nem úgy van az
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz kisbalázs #15 üzenetére
Nézd az FP16->R11G11B10 csere nem egy rossz dolog. Ezt az AMD találta ki még 2008 körül. Aztán az NV is elkezdte "ha ők csinálják, akkor mi is alapon". Ma már az AMD ezt nem használja, mert a GCN óta nincs hasznuk belőle. Ezért használják a fejlesztők az FP16-ot a mostani konzolokon, mert GCN-en nem gyorsabb az R11G11B10. Az NV-nél azonban ez még mindig gyorsabb. Nem mondanám azt, hogy ez olyan dolog, amit az FX-eknél csináltak, ez inkább egy tipikusan hasznos optimalizálás, hiszen láthatod, hogy nem sokan veszik észre, amíg egymás mellé nem rakod az eredményeket.
(#18) Firestormhun: Ezt direkt megnéztem, mert a support is azt mondta, hogy várjak pár percet. De nem az asset a baj, hanem effekt, így nem ért semmit. Aztán lezárták a ticketet azzal, hogy a DX12-es verzió jó.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
Én meg direkt megnéztem és bizony betölti, az általad linkelt képen is főleg az árnyékok hiányoznak - amiket betölt a pár másodperces várakozás után - ha nem akkor lehet nálad a baj és indítsd újra teljesen a játékot...
Persze lehet beszélni a semmin továbbra is, meg burkoltan utalni arra, hogy a DX12-es verzió a szuper és a DX11 csak trükkök miatt gyorsul
Érdekes módon a nagyobb siteok közül senki nem vette észre, hogy rondább lenne a grafika lassan egy hét után sem. Leírom még egyszer a Digitalfoundry összehasonlító videóján ami több eltérő helyről készült ugyanolyan a grafika, azt nézd ne jancsi meg pisti home made videóját amiben a legnagyobb különbség inkább a kontraszton figyelhető meg.[ Szerkesztve ]
-
Hobbbyt
őstag
Annak idején azt hittem, hogy ez a játék egy vizuális orgia lesz.. erre kiderült, hogy a lassan 10 éves CNC 3 is tudta már ezt a szintet..
10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #21 üzenetére
Már azt is próbáltam. De lehet, hogy GPU specifikus. GTX 1060-on sehogy sem akarja betölteni. Azt már észrevettem, hogy R9 285-ön betölti.
Ezek a site-ok évekig nem vették észre az FP16->R11G11B10 formátumcserét.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
rumkola
veterán
Uhhhh jóvan, Már tiszta ideg voltam, mert azt hittem nem kapja meg a vulkán apit ez a játék.
Ez akkora játék és akkora szuperszónikusan jó engine, hogy meg kell kapnia a vulkánt és ezt ki kell hírezni a PH!-n.
Úristen. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #24 üzenetére
Van. Kijelöltem a legordítóbbat. A DX11 vs. DX12 összehasonlítás tekintetében egy GeForce-on.
Emellett látható, hogy a DX11 képe általánosan rosszabb, picikét, de rosszabb. FP16->R11G11B10 csere?
Radeon és GeForce között is van különbség. Nézd a kaput, a keletkező árnyékokat.
Lehet, hogy én vagyok nagyon szőrszálhasogató, hogy ennyi különbséget is észreveszek, és nem törődöm bele, de ott van akkor is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
A kapuval az a "gond" hogy az DX12 alatt is így néz ki 970-en és 1060-on is: tehát nem lehet a DX11 miatti "butítás" az oka és ha mindkét API-n ilyen akkor sanszos, hogy ott az RX480 képe hibás.
RX480-ból ugyan nincs kép pont innen, pont DX12-ből, viszont egy másik videóból igen és az engem igazol:A nevetségest az első képre írtam azok olyan apró dolgok amiket egy tömörített videónál kár felhozni a kényszerített motion blur pedig rátesz még egy lapáttal....
Szóval ha valahol grafikai hiba van az pont, hogy az RX480 esete, magához képest is látható a különbség.
[ Szerkesztve ]
-
Má' megint mit indítottam én itt el... (mondjuk az nv vs amd topikba van ennem előzménye, de akkor is)
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Csak úgy mégis, tudni valami számszerű adatot erről?
Igaz nincsenek gazdag ismerőseim, de még nem találkoztam olyannal, akinek valaha is lett volna egyszerre két videokártyája.Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
ribizly
veterán
Nem teljesen értem, hogy mi értelme egy ilyen game másik, nem DX API-ra portolásának, ha eleve DX12-n van most.
Ha simán DX11-et céloznának meg már meglenne a korábbi windows kompatibilitás, ezért nem kell ennyire "messzire" menni.
Mondom ezt úgy, hogy a DOOM alatt nagyon meggyőző volt a Vulcan.|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
feregember
csendes tag
Új megjelenő játékokhoz is felhasználnák a motrot, miközben persze fejlesztenék tovább. A DX11 kompatibilitás maga után von bizonyos megszorításokat, és bonyolultabbá teszi a kódot. Ezzel szemben Vulkan és a DX12 egy tőről fakad, tehát egyszerűsödhet a motor ha lecserélik a DX11-et Vulkanra. Előbbi csak a szükséges rossz volt, amikor sokaknál még nem volt Vulkan a játék kijövetelekor.
Vulkan mindenben jobb választás mint a DX11: az említett kód karbantarhatóság mellett kiterjeszti a motor által lefedett platformokat, így az a Win10,8,7, Android, Linux ötösön egyaránt alkalmazhatóvá válik.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Azért ez ennyire nem egyszerű. Van különbség mindegyik uarch-ban az FP10 és az FP16 sebességek között, kb. így fest (az első az FP10, a második az FP16):
Textúrázás:
Pascal / Maxwell: 1x / 1x
GCN: 1x / 0.5xPixel fillrate, blending nélkül:
Pascal / Maxwell: 1x / 0.5x
GCN: 1x / 1xPixel fillrate, blendinggel:
Pascal / Maxwell: 0.5x / 0.5x
GCN: 1x / 1x - az FP16-os érték elméleti, mert jellemzően nem tudják tartani, valószínűleg kevés a sávszélesség hozzáMagyarul a GCN-nek textúrázáskor szívás az FP16 (ez talán nem számít annyit), valamint a pixel-műveletekkor blending mellett, de ott nem az uarch tudása a limit, hanem a sávszélesség. Az nVidiának pedig csak a pixelműveleteknél, akkor, amikor nincs blending.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Nintendo Switch 2 vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Okos Otthon / Smart Home
- Milyen TV-t vegyek?
- Harold Halibut teszt
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Yettel topik
- További aktív témák...
- GARANCIÁLIS! ASUS TuF RTX 3090 24GB DDR6X OC Videokártya! BeszámítOK
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 102.000.-
- GAINWARD RTX 3070 8GB GDDR6 PHOENIX Eladó! 125.000.-
- MSI GeForce RTX 3090 24GB GDDR6X 384bit (RTX 3090 SUPRIM X 24G) videokártya