- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Projektor topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Dell notebook topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Melyik tápegységet vegyem?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SRC
junior tag
Ha nem tudnám, hogy az Oculus Debug Tool-al tudom javítani a képminőséget én is eladtam volna. Szóval megértelek.
Nekem így elég a CV1 panelének a felbontása autós simhez, de csak ha felnyomom a pixel per display override-ot 1.6-ra. Hogy erre miért nem hívják fel a figyelmet az számomra érthetetlen. Van, aki nem tudja, hogy ezt lehet és tulajdonképpen nem is tudja milyen képminőségre képes a CV1 valójában. Ahogy feltelepül, úgy szerintem túl alacsony a felbontás. Nekem kevés ahhoz, hogy időben kiszúrjak pl. egy követ az út szélén.
Én pont a rally miatt tartottam meg a CV1-et. Sokkal jobb, mint a 3db monitor, de bele kell nyúlni valóban.