Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kikikirly

    senior tag

    válasz b. #87 üzenetére

    Fejlesztők panaszkodnak a növekvő jejlesztési költségek miatt.Ezek szerint nem a Ray Tracing fogja ezt megoldani. Költséghatékonyság se szól mellette.

    Megnéztem újra a BF5 Ray Tracing videót, nem látok semmi különbséget a füstnél.Nincs is hozzá semmi köze, nem ad fizikát a füstnek.A fény reagál a füstre de ennyi.

    Mit várok grafikától?Leképzéstől semmit,baromi szépek és részletesek az objektumok/modellek.

    Leirtam párszor,komplexebb fizikát,részletesebb sérülés modellezést, több animációt ezeknek örülnék.Több kivégzés,leütés animáció, el tudnám viselni ha lőfegyveres kivégzések is lennének a játékokba mint a John Wick cimű akciófilmbe.Részletesbb fizikát szerintem nem nagyon kell magyarázni(sima particle törmelék rendszerért már kezet csókolnék,rombolható környezetet ez is elég jól imitálja,nekem elég lenne).Sérülés modellezésből is jó lenne valami dinamikusan számolt, részletesen lemodellezett testfelépités, csontok izmok szilárdságának számolása lövedék becsapódásnál stb. Jelenleg le van néhány scriptelve azt viszlát.Csávó arca fejlesztők igényességétől függöen 2-3 féleképp esik szét, ugyanez a helyzet a többi test résszel.És az már nagy szó ha egyáltalán van végtag leszakadás.Basszus még a lövedéknyom sincs minden játékba(Shadow Of The Tomb Raider se sikerült megcsinálni,imádom az új Tomb Raidert is ne értsetek félre,de új pályákat leszámítva ez a játék is alig fejlődik valamit egyik részről a másikra) pedig 2004-es Far Cry-ba tökéletesen működött.Far Cry 3-4-be szintén van,de sokszor baszik működni,fejbe lövöm a palit közvetlen közelről és nincs ott a lövedéknyom.Belelövök még egyet már ott van.És sajnos ez nagyon gyakori,többször van mint ahányszor rendesen működik.Far Cry 5-el nem játszottam ha 3 játékra végre sikerült kijavítani nem szóltam.Ghost Recon Wildlandsnél se működik sokszor úgy ahogy kellene.
    A 20secen belül eltűnü lövésnyomok,Bloodsplattering,töltényhüvelyeket már emlitettem.Pedig ezek is elég jól növelnék a részletességet.Tűzharc közbe és után is elég pazar látvány lenne ha teszem azt csak 10 perc után tünnének.Jelenleg annyira rövid ideig maradnak meg hogy szó szerint még jóval a tűzharc vége előtt eltűnnek.
    Ezekhez nem kell komplexebb fizika,már most is meg van hozzá ami kell, feltételezem a rajzolási parancsokkal spórolnak a fejlesztők.

  • kikikirly

    senior tag

    válasz b. #87 üzenetére

    Grafika fejlődéséhez annyit hozzátennék, ha már végképp nincs mire elkölteni a számitási kapacitást, hát növeljük a felbontást.Miért ne játszuk középkategóriás kártyákon is 4K 60fps-el?Flagship tulajoknak meg ott a 4K144hz/8K60hz.Ezerszer szivesebben választanám a 4K60hz-et mint RTX 1080p60hz-et.

Új hozzászólás Aktív témák