- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Projektor topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Dell notebook topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Melyik tápegységet vegyem?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
<Adamsky>
nagyúr
" ... családi autónak abszolút alkalmas a méretek alapján ... "
Nyilván ezen jót lehetne vitatkozni, hogy mi számít családinak (ma már ugye az is család, ha két ember egy közös wifi-n osztozkodik ...), de szerintem ez a méret nem az. Ez egy kicsi autó. Főleg a csomagtartója. Ugyan még nem kóstoltam össze egy hagyományos Megane-al, de szerintem abban - főleg hátul - nagyobb a hely.#45 Noukoum
Azzal, hogy ma szinte minden (vagyis nem csak az elektromosra) autóra várni kell, abból ne azt a következtetést vond le, hogy ez azért van, mert mindenki (is) autót akar.
Épp ezért nagyon szomorú a helyzet, hogy annak akevésnem túl sok vásárlónak is várakoznia kell.Egyébként egyetértek k-adi-val. Ez az erőltetett (!) e-autós átállás egy kis gazdasági válsággal + háborúval megfűszerezve, nagyon borús jövőt vetít elénk. Főleg, ami az európai autógyártást illeti ...
[ Szerkesztve ]
-
<Adamsky>
nagyúr
"Alapvetően a belső hely a tengelytávtól függ ... "
Alapvetően igen, de azért sok múlik a fejtéren is. Illetve láttunk már nagy tengelytávú autót sz@r helykihasználással...Gyorsan rákerestem:
MEGANE Grandtour: 2712 mm
Megane E-TECH Electric: 2685 mm#49 Bog
" ... jön hozzánk tesztre ... aztán meglátjuk, hogy mit nyel még el."
Az a baj, hogy a 440 L-es csomagtartó is csak szerintem az alatta lévő üreggel annyi. Vagyis, hacsak nem zacskós tejet szállít vele az ember, akkor sokat nem ér.[ Szerkesztve ]
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz johnyblaze #62 üzenetére
Hol van ez a "nálunk"? Egyébként bőven akadnak hangok, melyek szerint ez az erőltetett elektromos átállás még nagyon vissza fog ütni ...