- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 3D nyomtatás
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Nyugdíjazza a tuningra szabott, első Raptor Lake-eket az Intel
- Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
- Milyen SSD-t vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen egeret válasszak?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Premier előzetest kapott a Sker Ritual teljes kiadása
gp Véget ért az early access időszak, a végső kiadás konzolokra is befutott.
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
Új hozzászólás Aktív témák
-
<Adamsky>
nagyúr
"Alapvetően a belső hely a tengelytávtól függ ... "
Alapvetően igen, de azért sok múlik a fejtéren is. Illetve láttunk már nagy tengelytávú autót sz@r helykihasználással...Gyorsan rákerestem:
MEGANE Grandtour: 2712 mm
Megane E-TECH Electric: 2685 mm#49 Bog
" ... jön hozzánk tesztre ... aztán meglátjuk, hogy mit nyel még el."
Az a baj, hogy a 440 L-es csomagtartó is csak szerintem az alatta lévő üreggel annyi. Vagyis, hacsak nem zacskós tejet szállít vele az ember, akkor sokat nem ér.[ Szerkesztve ]